Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران گیلان با اشاره به رسی بودن خاک مناطق کوهستانی گیلان، یادآور شد: بارش شدید باران طی امروز و فردا احتمال وقوع رانش و سیل را افزایش می دهد.


رضا اسلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گزارش هواشناسی مبنی بر افزایش شدت بارندگی ها در استان گیلان، اظهار کرد: براساس این گزارش احتمال آبگرفتگی، بالا آمدن آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها و رانش و لغزش زمین در سطح استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از صدور اخطاریه به کلیه فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی و امدادی ذی ربط استان خبر داد و تصریح کرد: بارندگی ها طی امشب و فردا از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود لذا مردم از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها جدا پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، خاطرنشان کرد: مهمترین و بهترین راهکار برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ماندن در خانه و پرهیز از تردد غیر ضروری بین شهری و درون شهری است لذا مردم این نکنه را رعایت کنند تا خسارتی از جانب پدیده های طبیعی طی امروز و فردا متوجه آنان نشود.

اسلامی، با اشاره به رسی بودن خاک مناطق کوهستانی گیلان، یادآور شد: مردم بومی که با شرایط منطقه مسکونی خود آشنا هستند، اقدامات لازم را انجام دهند، زیرا بارش شدید باران در این مناطق احتمال وقوع رانش و سیل را افزایش می دهد.

وی برخی از مناطق گیلان را مستعد صاعقه دانست و گفت: طی امروز و فردا تا دوشنبه احتمال وقوع صاعقه وجود دارد و لذا مردم مناطق مستعد صاعقه به ویژه کشاورزان احتیاط کنند.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه وزش باد در برخی از مناطق شدید خواهد بود، عنوان کرد: توصیه های لازم به بخش های کشاورزی و پرورش ماهی و مرغداری ها و... صورت گرفته است./ایرنا

 

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • خطری که بازماندگان سرطان سینه را تهدید می‌کند
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود