Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از گرفته شدن بازوبندی کاپیتانی از گرانیت ژاکا، در حال حاضر اوبامیانگ کاپیتان توپچی ها است. 

طرفداری - شایعاتی در مورد جدایی پیر امریک اوبامیانگ از آرسنال به گوش می رسد و هکتور بیرین معتقد است می تواند کاپیتان توپچی ها باشد. وی در گفتگو با وبسایت رسمی آرسنال گفت:

از زمان جوانی ام در بارسلونا همیشه یکی از سه کاپیتان تیم بودم و به بستن بازوبندی کاپیتانی عادت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا شرایط نسبت به 14-15 سالگی فرق کرده زیرا در رده بزرگسالان مسئولیت بیشتری دارید و همه چیز کاملا متفاوت است و بستن بازوبند چیزی بوده که همیشه از آن لذت برده ام. از پذیرفتن مسئولیت و حضور به عنوان نفر اول در صف لذت می برم. 

با مربی صحبت کرده ام و او به من گفته که می توانم یکی از گزینه های کاپیتانی باشم. از این بابت خیلی خوشحال شدم زیرا من مدتی طولانی در آرسنال بوده ام و می دانم باشگاه چطور ادامه می شود. شاید مردم فکر کنند من کسی نیستم که سر بقیه داد بزنم و یا کارهای دیگری که از کاپیتان انتظار می رود اما راه های بسیار متفاوتی برای رهبری تیم وجود دارد. 

همه در تیم به هم احترام می گذارند و ما رهبران زیادی در تیم داریم که لازم نیست حتما بازوبندی کاپیتانی ببندند تا آنطوری که بقیه فکر می کنند، تاثیر داشته باشند. چه کاپیتان بودم و چه نبودم، من همیشه دوست داشتم در مورد شرایط تیم صحبت کنم و به بقیه کمک کنم. افتخار می کنم که بخشی از این تیم هستم.

خوشحالم که هم تیمی ها در رختکن به من رای دادند. این نشان می دهد آنها به من اعتماد دارند و اگر شرایط پیش بیاید، خوشحال می شوم بازوبند را ببندم. در تیمی که ما داریم، کیفیت ها و توانایی های مختلفی وجود دارد و هر بازیکن می تواند مهارت متفاوتی به تیم بدهد. خیلی مهم است که کاپیتان قدرتمندی داشته باشیم اما افرادی مانند سوکراتیس و داوید لوئیز هم در تیم هستند که تجربه بالایی دارند. وقتی آنها صدای خود را بالا می برند، سایر نفرات گوش می دهند. این مهم تر از هر چیز دیگری است. گاهی مساله فقط بستن بازوبند نیست بلکه تمام نفرات در رختکن به هم احترام می گذارند، به هم گوش می دهند و در یک مسیر جلو می روند. این کاری است که در آرسنال می کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات

در فینال لیگ کاپ امارات دو تیم الوحده و العین به مصاف هم رفتند. الوحده که احمد نوراللهی را ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی خود داشت توانست در این بازی با یک گل به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

تک گل الوحده را در این بازی لوپز در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

این نخستین جامی است که نوراللهی با الوحده به دست می‌آورد. او فصل قبل هم با الاهلی قهرمان لیگ امارات شد.

دیگر خبرها

  • عادت‌های رایج که مغزتان را نابود می‌کند
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • عادت های روزمره ای که نمی دانستید دلیل ترش کردن معده هستند
  • این ۴ عادت به تدریج جان شما را می‌گیرد
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • عادت‌های روزمره‌ای که نمی‌دانستید دلیل ترش کردن معده هستند