Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:41:28 GMT

راههای قزوین لغزنده هستند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۱۸۲۳

راههای قزوین لغزنده هستند

سرهنگ نصرالله بیگلری عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با ورود سامانه بارشی از امروز که منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده، هم اکنون شاهد بارش در سطح تمامی راه های ارتباطی این استان هستیم.
وی اظهار داشت: هم اکنون وضعیت ترافیکی در سطح راه های ارتباطی استان عادی و بدون ترافیک بوده و تردد خودروها به شکل روان جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول انتظامی ادامه داد: در هنگام لغزندگی جاده ها، رانندگان باید بیشتر از وضعیت عادی از خودروهای جلویی فاصله بگیرند و سرعت خود را نیز کمتر کنند و با احتیاط بیشتری به رانندگی بپردازند.
سرهنگ‌بیگلری با اشاره به شیوع بیماری کرونا و کاهش سفرهای نوروزی ادامه داد: در ٢٤ساعت گذشته خوشبختانه تصادف فوتی و جرحی در سطح جاده های استان قزوین بوقوع نپیوسته است.
۶ هزار و ۶۷۰ کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که ۲۲۰ کیلومتر آن آزادراه، ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه آسفالته روستایی است. 
آزادراه های قزوین-کرج و قزوین-رشت به همراه قزوین-زنجان از پرترافیک ترین مسیرهای ارتباطی کشور به ویژه در ایام نوروز به شمار می روند.

برچسب‌ها زنجیر چرخ استان قزوین قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجیر چرخ استان قزوین قزوین زنجیر چرخ استان قزوین قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • معاون وزیر راه: ۴۷۵ نقطه پرتصادف در راههای کشور داریم
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد