Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شیروان گفت: ورود پرتعداد همشهریان ساکن سایر شهرها به شیروان در این ایام پر خطر باعث تاسف است و همشهریان گلایه مندند.

 «امین رضا مرآتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: اقدامات خوبی جهت پیشگیری و مقابله با کرونا تاکنون انجام شده است که باز هم مردم باید همکاری های لازم را داشته و علاوه بر رعایت نکات بهداشتی از منزل خارج خارج نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شیروان گفت: مردم از ورود تعداد زیادی از همشهریان شیروانی مقیم سایر شهرها به شیروان در این ایام پرخطر گلایه مند هستند و این بی توجهی و بی دقتی در به خطر انداختن سلامت خانواده و سایر مردم خیلی عجیب و تاسف بار است.

 

مرآتی افزود: این همه ناهماهنگی و اقدامات متضاد بسیار خسارت بار است در حالیکه کارکنان دستگاه های متولی در حال تجهیز و آماده سازی سالن های ورزشی برای بستری بیماران مبتلا به کرونا هستند و عده ای از همشهریان خير نیز ازکمک های داوطلبانه و نقدی دریغ نمی کنند تعدادی دیگر سرگرم مسافرت ، میهمانی رفتن ، بیمار  کردن خود و دیگران هستند.

 

نماینده عالی دولت در شیروان با بیان اینکه کار مفید این است که به صورت فعال با کرونا مقابله کنیم گفت: متاسفانه بسیاری از مردم کرونا را جدی نگرفته‌اند،در این دو هفته طلایی در صورت عدم رعایت موارد پیشگیری گفته شده تا مدتی به طول می‌انجامد چرا که کرونا بسیار آسیب‌زا است و مردم باید آن را جدی بگیرند و در خانه بمانند.

 

وی بیان داشت: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ تعداد ۵ هزار و ۵۸۷ نفر در ورودی های شیروان غربالگری تب سنجی کرونا شدند که ۳ نفر مشکوک تشخیص داده شد، ۲۶۹ نفر به مقصد شهرستان شیروان بودند که ۱۷۵ نفر شهر و ۹۴ نفر روستاها را به عنوان مقصد انتخاب کرده بودند.

 

مرآتی تصریح کرد: همچنین دیروز تعداد ۵ هزار و ۹۰۰ نفر در ورودی های شیروان غربالگری تب سنجی کرونا شدند که  ۴۴۴ نفر به مقصد شهرستان شیروان بودند که ۳۴۴ نفر شهر و ۱۰۰ نفر روستاها را به عنوان مقصد انتخاب کرده بودند.

 

شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا مسافرت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد

ایسنا/خراسان شمالی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در ایثاری دیگر، اهدای عضو جوان ۲۸ ساله بجنوردی به پنج بیمار نیازمند عضو، جانی دوباره داد.

مهری فرشاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.

وی ادامه داد: قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، اهدا و پیوند شد.

فرشاد، ادامه داد: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • این شهرها بهشت جیب‌بُرها است
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد