Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@06:03:21 GMT

پیام نیازمند بهترین دروازه‌بان سال 98 شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۲۰۳۴

پیام نیازمند بهترین دروازه‌بان سال 98 شد

پیام نیازمند دروازه‌بان تیم سپاهان پس از انتخابش به عنوان برترین سنگربان در سال 98 با انتشاری متنی در صفحه مجازی خود از داوران انتخابی برترین‌های سال 98 و هواداران و مربیان تیم سپاهان تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیام نیازمند دروازه‌بان تیم سپاهان پس از انتخابش به عنوان برترین سنگربان در سال 98 با انتشار متنی در صفحه مجازی خود از داوران انتخابی برترین‌های سال 98 و هواداران و مربیان تیم سپاهان تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیازمند در صفحه شخصی خود نوشت:« خیلی ممنونم ازهمه‌ کارشناسان و مردم عزیز و هواداران خوب سپاهان که به من رأی دادن تا توانستم جایزه بهترین دروازه‌بان سال را دریافت کنم.خیلی ممنونم از همگی عزیزانی که به پیشرفت من و اینکه روز به روز بهتر بشم کمک کردن، تشکر ویژه می‌کنم از مربی خوبم روی تاواراس که بی شک بدون اون این موفقیت های دو سال گذشته حاصل نمی‌شد.»

به گزارش فارس، پیام نیازمند،دروازه‌بان سپاهان، با کسب ۱۸ امتیاز از ۲۰ امتیاز ممکن عنوان برترین دروازه بان سال ۹۸ را از برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش کسب کرد؛ نیازمند در بخش آرای کارشناسان برنامه و اهالی رسانه اول شد و در بخش آرای مردمی با کسب رتبه سوم ،در مجموع برترین دروازه بان سال ۹۸ لقب گرفت.

لینک کوتاه: asriran.com/0031GT

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پیام نیازمند دروازه بان سال پیام نیازمند تیم سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم

آفتاب‌‌نیوز :

آبی‌ها چهارشنبه شب در تبریز میهمان تراکتور هستند و این در حالی است که سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. در غیاب او وظیفه حفاظت از دروازه آبی‌ها به محمد رضا خالدآبادی محول خواهد شد.

با وجود اینکه استقلال در این بازی حسین حسینی را در ترکیب ندارد، می‌خواهد با محمدرضا خالدآبادی با یک تیر دو نشان بزند. اینکه با گل نخوردن علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار عنوان بهترین خط دفاعی را یک بار دیگر از آن خود کند. اگر دروازه استقلال در این بازی بسته بماند و دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان باز شود استقلال یک بار دیگر عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود خواهد کرد. البته آبی‌ها برای برنده شدن علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه باید گل بزنند و از سویی در صورتی که دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان یک بار دیگر باز شود، استقلال و پرسپولیس در تعداد گل‌های خورده مساوی می‌شوند و هر دو عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را مشترکا در اختیار خواهند گرفت.

تا به اینجای کار بهترین تیم در فاز دفاعی پرسپولیس است که ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده است و استقلال یک گل نسبت به رقیب دیرینه بیشتر دریافت کرده است. البته اگر دروازه تیم استقلال در بازی با شمس آذر بعد از برتری ۳-۰ دوبار باز نمی‌شد، هم چنان این عنوان در اختیار آبی‌ها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • عکس| استوری برترین دروازه‌بان جام ملت‌ها، بعد از قهرمانی
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟