Web Analytics Made Easy - Statcounter

سقاء گفت: فعالان کانون های مساجد روستایی نیز در زمینه برنامه های مقابله با بیماری کرونا کارهای موثری را انجام داده اند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ایجاد کارگاه های تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی در بین اقشار ضعیف و نیازمند از مهمترین اقدام های انجام شده توسط فعالان کانون های مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد روستایی نیز در زمینه برنامه های مقابله با بیماری کرونا کارهای موثری را انجام داده اند.

 

وی ادامه داد: ضدعفونی معابر عمومی به ویژه گلزار شهدا و سایر اماکن در روستاهای به ویژه روستاهای محروم و دورافتاده از فعالیت های فعالان کانون های مساجد روستایی است.

 

سقاء اظهار داشت: مسابقه های فرهنگی و فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد همچنان از طریق فضای مجازی و به صورت غیرحضوری پیگیری می شود تا حلقه فعالیت های تربیتی قطع نشود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: فعالان کانون های مساجد استان در کارهای فرهنگی برای اجرای شعار «در خانه بمانیم» نیز کارهای مختلف از جمله برگزاری مسابقه های پیامکی، کتابخوانی و نقاشی ویژه نوجوانان و جوانان برگزار کرده اند.

 

این مقام مسئول افزود: نوجوانان و جوانان غیرتمند کانون های مساجد در کارهای داوطلبانه نیز همکاری بسیار خوبی با سایر نهادها و ارگان های دولتی داشته اند و فعالیت های ارزشمندی را تاکنون انجام داده اند.

 

سقاء بیان داشت: «ما کرونا را شکست می دهیم» یک شعار نیست و همه آحاد جامعه با رعایت مسائل بهداشتی خواهند توانست با این بیماری به مقابله بپردازند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس کنترل شیوع کرونا ویروس شیوع بیماری کرونا ویروس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اردبیل کانون های مساجد روستایی فعالان کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه امروز در نشست روسای حوزه‌های علمیه، نخبگان، دانشجویان، اساتید و هیأت رئیسه دانشگاه‌های گلستان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال‌های اخیر براساس نیاز‌های عصر جدید در موضوعاتی مانند تهیه سند امنیت غذایی، سند هوش مصنوعی و سند فناوری کوانتونومی متمرکز شده است.

وی افزود: علت تحریم این شورا از طرف دولت‌های غربی، تمرکز فعالیت‌های جدی ما در زمینه علوم جدید بوده است.

حجت الاسلام خسروپناه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه راهکار‌های مقابله با مهاجرت نخبگان و تحقق الگوی حکمرانی نخبگانی نیز فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی افزود: با تلاش‌های چند دهه اخیر در زمینه توسعه علوم انسانی و اسلامی، امروز ایران به یکی از کشور‌های شاخص در رشد کیفی این علوم تبدیل شده و هیچ کشوری به اندازه ما در این عرصه پیشرفت نداشته است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: سند دانشگاه اسلامی در سال‌های گذشته در این شورا مصوب شده است و با اجرای این سند غالب مشکلات فرهنگی در دانشگاه‌ها رفع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی‌حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)