Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز،اولاف شولتس، وزیر کار و امور اجتماعی آلمان، روز شنبه اعلام کرد برلین  در نظر دارد به عنوان بخشی از برنامه اقتصادی مقابله با کرونا بودجه ۱۵۰ میلیارد یورویی به این امر اختصاص دهد.

شولتس در این باره بیان کرد: «۱۵۰ میلیارد یورو مبلغی هنگفت است، اما به ما انعطاف‌پذیری که نیازمان است را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در ادامه افزود: «علاوه‌ بر این ما در حال ایجاد بستری برای نهاد‌های مختلف کشورمان هستیم تا اقدامات لازم برای تثبیت شرایط اقتصادی را انجام دهند. حائز اهمیت است که در ابتدا نشانه‌های خوبی برای آن‌ها داشته باشیم.»

پیش از این خبری مبنی بر آنکه ویروس کرونا می‌تواند شمار افراد بیکار در آلمان را به ۳ میلیون افزایش دهد انتشار یافته است.

مؤسسه مطالعاتِ بازار کارِ آلمان (IAB) چنین ارزیابی کرده است که امسال، بیکاری در آلمان می‌تواند نود هزار نفر افزایش یابد، که به این ترتیب شمار افراد بیکار و تعداد افرادی که جویای کار هستند را به دو میلیون و ۳۵۶ هزار نفر می‌رساند. برآورد می شود در صورت ادامه بحران شیوع ویروس کرونا، تعداد افراد جویای کار از سه میلیون نفر تجاوز خواهد کرد.

هم‌اکنون تعداد قربانیان کرونا در آلمان به ۴۷ نفر و تعداد مبتلایان به ۱۶۶۶۲ نفر افزایش یافته است.

ویروس کرونا با نام علمی (کووید-۱۹) که اواخر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین شیوع یافت و تا به امروز اکثر کشور‌های جهان را درگیر کرده؛ تاکنون ۲۷۶۱۱۳ نفر را آلوده کرده است. از این میان ۹۱۹۵۲ نفر بهبود یافته‌اند، اما متاسفانه حدود یازده هزار نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا کرونا ویروس اقتصاد بین الملل اتحادیه اروپا ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مخلصی از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.
وی، تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.
مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد، از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.
مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، جریان تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری