Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در روزهای اخیر سه بیمار کرونایی با سنین حدود ۸۶ سال به سلامت از بیمارستان مرخص شدند، گفت: به علت عملیات گندزدایی آزمایشگاه ویروس شناسی، روز گذشته آزمایشات انجام نشد.

محمد دهقانی فیروزآبادی، امشب ۲ فروردین در برنامه زنده تلویزیونی اظهار کرد: روز گذشته آزمایشگاه ویروس شناسی نیاز به گندزدایی داشت به همین علت دیروز آزمایشات انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تا انتهای امشب نتایج آزمایشات مشخص خواهد شد و احتمالا چون آمار دو روزه است، جهشی در تعداد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به نتایج غربالگری کرونا تا ساعت ۱۹ امروز، تصریح کرد: ۱۵۶ هزار و ۶۳ خانوار معادل ۶۲ درصد کل خانوار استان غربالگری شده‌اند.

دهقانی اظهار کرد: ۱۳۲۳ نفر در ارزیابی اولیه غربال مثبت داشتند که ۸۱۶ نفر موردی نداشتند، ۴۳۹ نفر توصیه به استراحت در منزل شده، ۶۵ نفر نیازمند ارجاع به سطح بالاتر داشته و برای سه نفر درمان دارویی آغاز شده است.

وی بیان کرد: تصویب شده در مناطق ۹ گانه ورودی‌های استان به صورت شبانه‌روزی تب سنجی صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: در روزهای اخیر سه نفر با سنین حدود ۸۶ سال به سلامت از بیمارستان مرخص شدند و امیدواریم با مراقبت‌های درمانی اقدامات خوبی انجام گیرد.

دهقانی بیان کرد: تعداد فوتی‌های ویروس کرونا ۱۵ نفر است که از این تعداد ۷ نفراز  بیرجند، ۷ نفر از طبس و یک نفراز  قاین هستند.

وی با بیان اینکه هرچقدر زمان و شرایط بهتری برای ارائه خدمت داشته باشیم، درمان موفق تر خواهد بود، یادآور شد: اگر حجم بیماران زیاد باشد، قطعا خدمات درمانی دچار مشکل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از دو نامزد حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.
دور سوم مناظرات هم قرار است دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از رادیو و سیمای خاوران پخش شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف