Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@16:54:16 GMT

بازدید رئیسی از شعبه کشیک دادسرای تهران

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۲۳۹۲

رئیس قوه قضاییه عصر امروز دوم فروردین، سرزده از شعبه کشیک دادسرای تهران بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و عرض خداقوت به همکاران قضایی، وضعیت موجود در این واحد قضایی و نحوه رسیدگی به امور مراجعان را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس قوه قضاییه تعداد و موضوعات پرونده‌های تشکیل شده طی ایام نوروز در شعبه کشیک دادسرای تهران را جویا شد و با قضات و کارکنان این شعبه به گفتگو پرداخت.   رئیسی خطاب به قضات و کارکنان شعبه کشیک با بیان اینکه آثار کار شما در این ایام ماندگار است، اظهارداشت: نقش شما در این مدت که دستگاه‌ها تعطیل است در ایجاد امنیت به همراه پلیس بسیار مثال زدنی است.

اقدام با ارزش قضاتی که در این ایام در حوزه تامین امنیت فعالیت می‌کنند مانند اقدام مدافعان سلامت، پزشکان و پرستاران و هیات‌های علمی و کادر درمانی، بسیار اثر دارد و ملموس است.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه پرونده‌هایی که با شکایت شاکی خصوصی آغاز و با رضایت شاکی خصوصی ختم می‌شود را به سمت صلح و سازش سوق دهید، افزود: به کسانی که در این ایام امنیت مردم را برهم می‌زنند به ویژه سارقان حرفه‌ای و سابقه دار به هیچ عنوان رحم نکنید، علی الخصوص با کسانی که رعب و وحشت در جامعه به وجود می‌آورند، حتما جدی برخورد شود.   وی در جریان این بازدید از همه قضات و کارکنان دادگستری و دادسرا‌ها که در این ایام در شعب کشیک سراسر کشور به مردم خدمت رسانی می‌کنند، قدردانی کرد.  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه رئیسی دادسرای تهران شعبه کشیک قوه قضاییه شعبه کشیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد

رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه، در راستای سفرهای استانی و در اولین برنامه از سلسله بازدیدها از محلات شهر تهران و پیگیری مشکلات مردم این مناطق، با حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد از طرح توسعه این بیمارستان که در ساختمانی جدید در حال احداث است، بازدید کرد.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد از سال ۹۳ در سه فاز با زیربنایی بالغ بر ۱۱۴۶ متر با سرمایه‌گذاری خیرین آغاز شده که فاز اول آن در ساختمانی با ۵ طبقه شامل آزمایشگاه، تصویربرداری، اورژانس، آنژیو، جراحی و ای‌سی‌یو، طی ۱۰سال گذشته تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به دلیل عدم تامین مالی روند احداث آن متوقف شده بود.

رئیس جمهور ناظر بر نیاز اساسی و مطالبه جدی مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران به توسعه فضای بهداشتی-درمانی، ضمن بازدید از این طرح، دستور تامین مالی مورد نیاز احداث آن را صادر و مقرر کرد حداکثر تا دهه فجر فاز یک طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد تکمیل و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد.

رئیسی همچنین در جریان حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد، از تعدادی از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد و میزان رضایت آنها از خدمات درمانی و روند درمان‌شان را جویا شد.

رئیس جمهور از تلاش‌ها و زحمات پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • تاثیر سفر رئیسی به پاکستان، در ارتقای امنیت مرزی/رابطه با تهران برای پاکستان استراتژیک است
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان