Web Analytics Made Easy - Statcounter

لبران جیمز درباره فصل فوق‌العاده خود در سال 2012 با میامی هیت صحبت کرده است.

طرفداری - لبران جیمز روز قبل در یک مراسم لایو اینستاگرام 45 دقیقه‌ای با هواداران خود گفتگو کرد و از مسائل مختلفی حرف زد. لبران در این ویدیو درباره ابتلای دو بازیکن لیکرز به کرونا حرفی نزد و اسم بازیکنان را به زبان نیاورد.

پادشاه همراه با خانواده خود به پرسش‌های متعددی پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین‌بار بود که جیمز در اینستاگرام خود به‌صورت لایو با بقیه ارتباط برقرار می‌کند. جیمز جدا از تشبیه وضعیت خود به فیلم دورافتاده، درباره بازی ششم میامی هیت برابر بوستون سلتیکس در سری فینال کنفرانس شرق 2012 هم صحبت کرد و آن را یکی از بهترین نمایش‌های خود دانست. هیت ابتدا در سری فینال شرق 2-0 از بوستون پیش افتاد اما سبزها بازی‌های سوم، چهارم و پنجم را از آن خود کردند تا به سری بازگردند.

کریس باش در آن سه بازی با مصدومیت روبه‌رو شده بود و لبران هم که در مجموع عملکرد خوبی ارائه کرده بود در بازی پنجم در میامی توسط پال پیرس مهار شده بود. اما لبران جیمز در بازی ششم 45 امتیاز و 15 ریباند آورد تا کار سری به بازی هفتم بکشد و میامی پس از حذف سبزها در نهایت قهرمانی NBA را با استفاده از «بیگ تری» از آن خود کرد. جیمز گفت اگر میامی در آن دیدار شکست می‌خورد احتمالا هیت خود او یا دوین وید و کریس باش را ترید می‌کرد. صحبت‌های جیمز به صورت زیر است:

ذهنیت من این بود که اگر ما ببازیم، شاید پت رایلی (رییس هیت) همه ما (بیگ تری) را از هم جدا کند و من نمی‌خواستم این اتفاق رخ دهد. این ممکن بود به سریع‌ترین از هم پاشیدن (یک ابر تیم) در تاریخ بسکتبال تبدیل شود. نه تنها ممکن بود همه چیز را از هم بپاشد بلکه اگر من بهترین عملکرد خودم را ارائه نکرده بودم به میراثم در NBA نیز ضربه بزرگی وارد می‌شد. چه می‌بردیم چه می‌باختیم من باید تمرکز می‌کردم، باید تمام تلاشم را می‌کردم تا تیم را به پیروزی برسانم. نمی‌دانستم در نهایت قهرمان می‌شدیم یا نه اما ذهنیت من این بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لبران جیمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این دوره ۵ روزه با حضور زندی پور مدرس دوره AFC فدراسیون فوتبال و شرکت ۲۰ مربی فوتسال در شهرستان میامی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد