Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@13:59:01 GMT

خبر خوش برای فرهنگیان / امشب منتظر باشید

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۲۴۵۲

صراط:

محسن حاجی میرزایی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: وعده داده بودم مطالبات حق‌التدریس فرهنگیان قبل از پایان سال پرداخت شود با دستور رییس‌جمهوری و تامین بودجه در ۲۹ اسفند، این دو روز تمام تلاشمان را کردیم تا بدقول نباشیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با همکاری بانک مرکزی پرداخت ۲۸ استان امشب انجام می‌شود و چند استان دیگر نیز تا ششم فروردین ان‌شاءالله.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش‌وپرورش، ۲۶ اسفندماه با حضور در هنرستان دخترانه آل یاسین واقع در منطقه ۱۲ شهر تهران در جریان بازدید از کارگاه تولید ماسک‌های تنفسی این هنرستان در مورد پرداخت حق‌التدریس شاغلان که مقدار آن ۱۸۰۰ میلیارد تومان است، گفت: سازمان برنامه‌وبودجه تعهد کرده پس از پرداخت حقوق پرداخت حق‌التدریس شاغلین را در دستور کار قرار دهد و همچنین قول داده‌اند که تخصیص آموزش‌وپرورش را ۱۱۰ درصد لحاظ کنند که در این صورت مطالبات محدودی به سال بعد منتقل می‌شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید