Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:29:09 GMT

مجموعه دهکده گنج‌نامه به‌ خاطر سلامتی مردم تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۲۴۷۰

مجموعه دهکده گنج‌نامه به‌ خاطر سلامتی مردم تعطیل است

مدیرعامل دهکده تفریحی و توریستی گنج‌نامه همدان گفت: این مجموعه با توجه به شیوع ویروس کرونا و به‌خاطر سلامتی مردم کاملا تعطیل است.

صادق سرایوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با وجود اینکه هیچ ابلاغیه رسمی مبنی بر تعطیلی مجموعه به ویژه سوئیت‌های اقامتی وجود نداشت اما با تصمیم هیات مدیره، دهکده گنج‌نامه تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و پذیرش مسافر نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: برخی سوییت‌های مجموعه اقامتی دهکده گنج‌نامه توسط همدانی‌ها به صورت ماهیانه رزرو شده بود که با تعطیلی این مجموعه آن سوییت‌ها نیز تخلیه خواهند شد.

مدیرعامل دهکده تفریحی و توریستی گنج‌نامه همدان اصل مشتری‌مداری را یکی از اصول مهم در مجموعه دهکده گنج‌نامه عنوان کرد و گفت: اتفاقات رخ داده در حوزه مشتری‌مداری در این مجموعه کم‌نظیر بوده و در آینده نیز شاهد برنامه‌های ویژه بخش مشتری‌مداری این مجموعه خواهیم بود.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران، بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا صنعت گردشگری بیشترین آسیب را دیده که باید مسوولان امر فکری به حال ضرر وارد شده به این صنعت بکنند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان سلامتی ویروس کرونا مقابله با کرونا دهکده گنج نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس

معاون اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سرخس با اشاره به ساخت دهکده لجستیکی مرزی در منطقه گفت: این دهکده با هدف جذب سرمایه‌گذاری خارجی حوزه حمل و نقل از کشورهای چین، روسیه، افغانستان، امارات و ترکمنستان ایجاد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد به نقل از آستان‌نیوز‌، احسان جلایر در بازدید اصحاب رسانه از نمایشگاه «میراث آینده» که به منظور معرفی اقدامات، ظرفیت‌ها و چشم‌انداز منطقه ویژه اقتصادی سرخس برپا شده است، درباره شکل‌گیری این منطقه اظهار کرد: ایده شکل‌گیری منطقه ویژه اقتصادی سرخس از سال 1372 بیان شد و همزمان با افتتاح راه‌آهن مشهد- سرخس- تجن در اردیبهشت 1375 با حضور سران و نمایندگان عالی رتبه بیش‌از 70 کشور راه‌اندازی شد.

تنوع ارائه خدمات در حوزه لجستیک ریلی و جاده‌ای

او با اشاره به نقاط قوت این منطقه خاطرنشان کرد: تنوع ارائه خدمات در حوزه لجستیک ریلی و جاده‌ای، وابستگی به آستان قدس رضوی و داشتن نیروهای متدین و پایبند به ارزش‌های اسلامی، قابلیت ارائه خدمات لجستیکی و تولیدی به صورت شبانه‌روزی، اتصال به نقطه سفر مرزی از لحاظ جاده‌ای و ریلی و نزدیک بودن به کشورهای حوزه CIS برخی از این موارد به شمار می‌رود.

معاون اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سرخس، یکی از اقدامات مهم این منطقه را بهره‌برداری از فاز نخست پارک گوگردی گنبدلی عنوان کرد و افزود: ساخت این پارک از سال 1396 در زمینی به مساحت 9 هکتار آغاز شد و با 910 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی و بیش از 60 میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی به بهره‌برداری رسید.

توسعه ظرفیت‌ها در حوزه حمل‌ونقل ریلی

او انعقاد تفاهم‌نامه با MFA؛ شرکت بزرگ حمل‌ونقلی در ترکیه را از دیگر اقدامات مهم منطقه ویژه اقتصادی سرخس دانست و گفت: این شرکت یکی از 4 شرکت دارای مجوز ترانزیت از مسیر ایران است.

جلایر ادامه داد: شرکت MFA از سال 1400 تاکنون، همکاری‌های مشترکی در حمل کالاهای ترانزیتی از آسیای میانه و روسیه به ترکیه و اروپا، تامین واگن‌های مورد نیاز و ایجاد مزیت رقابتی حمل از مسیر سرخس در کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب داشته است.

او یادآور شد: سال 1400 نیز تفاهم‌نامه‌ای با مرکز تجاری ایرانیان در روسیه به منظور استفاده از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی سرخس در حمل‌ونقل و ترانزیت کالا، تامین نیازهای کالایی روسیه از تولیدات استان و توسعه روابط حمل‌ونقلی با اولویت ترانزیت با این منطقه منعقد شد.

ایجاد سایت تخصصی ترانشیپ گاز مایع

جلایر درباره سایت تخصصی ترانشیپ گاز مایعِ منطقه ویژه اقتصادی سرخس نیز تصریح کرد: این سایت با حجم سرمایه‌گذاری 1000 میلیارد ریال و با تزانزیت سالیانه 600 هزار تن در حال ساخت است که پس از اجرا موجب ایجاد درآمد مستقیم 60 میلیون دلاری و غیرمستقیم 175 میلیون دلاری و نیز درآمد سالانه یک و نیم میلیون دلاری برای منطقه ویژه اقتصادی سرخس خواهد شد.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های سایت تخصصی ترانشیپ می‌توان ایجاد زنجیره ارزش ترانزیت مشتقات نفتی از ترکمنستان به میرجاوه و بندر عباس را نام برد.

ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس

معاون اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سرخس با اشاره به ساخت دهکده لجستیکی مرزی در منطقه اظهار کرد: این دهکده با هدف جذب سرمایه‌گذاری خارجی حوزه حمل و نقل از کشورهای چین، روسیه، افغانستان، امارات و ترکمنستان ایجاد شده است.

او ادامه داد: مرکز لجستیک بین‌المللی منطقه سرخس با محوریت ایجاد سایت کانتینری در زمینی به وسعت 35 هکتار با ظرفیت تخلیه، بارانداز و بارگیری 500 کانتینر در هر شبانه‌روز و 660 هزار TEU(واحد شمارش بار کانتینر) در سال احداث شده است.

جلایر، ایجاد سایت تخصصی کانتینری با ظرفیت 10 سالانه میلیون تن، ایجاد مرکز بین‌المللی تهاتر کالا، ایجاد شهرک‌های صنعتی و تسریع و تسهیل در راه‌اندازی کریدور شرق به غرب را از دیگر ویژگی‌های مرکز لجستیک بین‌المللی منطقه سرخس عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • فرماندار همدان:‌ حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • مجموعه «نون خ ۵» از نگاه مردم
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد