Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان از ثبت‌نام ۱۰ هزار متقاضی در مرحله دوم طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در این شهر جدید خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ، محمدرضا احمدی اظهار کرد: سهمیه مرحله اول این طرح در این شهر جدید، هفت هزار واحد بود که با بازنگری‌های انجام‌شده این سهمیه به ۱۰ هزار نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله نخست طرح پس از انجام پالایش توسط وزارت راه و شهرسازی، تعداد سه هزار و ۵۰۰ نفر دارای صلاحیت تشخیص داده شدند که در حدود ۱۲۰۰ نفر از این تعداد تا پیش از شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در کشور با مراجعه به شرکت عمران بهارستان موفق به تشکیل پرونده شدند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان بیان کرد: سایرین متقاضیان تأیید صلاحیت شده مرحله نخست طرح نیز به‌صورت غیرحضوری در حال تشکیل و تکمیل پرونده خود هستند و در هفته اول فروردین‌ماه، اولین لیست این افراد برای افتتاح حساب و واریز آورده اولیه به بانک معرفی می‌شوند.

احمدی ادامه داد: در مرحله دوم این طرح که از ۲۱ اسفندماه به‌مدت دو روز انجام شد، تعداد پنج هزار نفر از طریق سامانه و پنج هزار نفر نیز به‌صورت پیامکی ثبت‌نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: تقریباً سهمیه بهارستان از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به‌طور کامل ثبت‌نام شده است و عملیات اجرایی این طرح پس از پالایش متقاضیان مرحله دوم در فصل بهار سال جاری آغاز خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان مرحله دوم هزار نفر شهر جدید ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهمترین عناوین ویژه‌های خبری بدین شرح است:
 کاهش تورم ماهانه و نقطه به نقطه در یزد
 فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟ 
آیا یزدی‌ها در آمار سرطان در کشور پیشتازند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • دیوار و شیپور بی مسکن می‌شوند؟
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان