Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@07:58:51 GMT

دستورالعمل تعطیلی اصناف اهواز ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۲۷۶۰

دستورالعمل تعطیلی اصناف اهواز ابلاغ شد

ایسنا/خوزستان معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان گفت: تمامی اصناف شهرستان اهواز به جز چهار صنف مستثنی، بر اساس تصمیم شورای تامین این شهرستان از ۲ فروردین تا اطلاع ثانوی باید تعطیل شوند.

عبدالرحمان ناصریان بیان کرد: امروز در شورای تامین اهواز تصمیم گیری شد که برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح شهر و بازار و به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا تمامی اصناف اهواز به جز چهار صنف نانوایی ها، میوه و تره بار، سوپر مارکت ها و عرضه کنندگان گوشت و مرغ تعطیل شوند و البته داروخانه ها نیز دایر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پیش از این در تمامی شهرستان های خوزستان این تصمیم گرفته شده است و اصناف غیرضروری تعطیل شدند.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان ادامه داد: اصنافی که با این دستورالعمل مخالفت کنند توسط اماکن تعطیل خواهند شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان صمت خوزستان، وی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در استان به مردم در خصوص حضور در اماکن شلوغ و بازار هشدار داد و گفت: در بسیاری از شهرستان ها به دستور فرمانداران بازارها تعطیل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کروناویروس اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رسول قنبری گفت: شهرستان اسدآباد دارای ۱۲۰ واحد نانوایی بوده که سهمیه تخصیصی آرد به هر یک از این نانوایی‌ها شش کیسه است و به تبع آن به علت کم بودن تخصیص این سهمیه آرد تا حدودی با مشکل مواجه هستند.

او در ادامه از پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: به منظور کنترل بازار در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از صنوف شهرستان انجام گرفت که در این رابطه ۱۷۷ پرونده صنوف متخلف به تعزیرات معرفی و ۴۶ مورد نیز پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در ادامه با اشاره به فعالیت ۴۷۰۰ کسبه دارای پروانه در شهرستان اسدآباد گفت: در سال گذشته ۵۷۰ مورد جواز کسب و پروانه جدید توسط اتاق اصناف برای واحد‌های صنفی شهرستان صادر شده است.

قنبری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در این بین هنوز ۶۰۰ واحد صنفی بدون کسب پروانه در سطح شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: در صورت شناسایی چنین واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب علاوه بر اخطار لازم، برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود