Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:38:35 GMT

همه صنوف استان تا ۱۵ فروردین تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۲۸۸۰

همه صنوف استان تا ۱۵ فروردین تعطیل شدند

حشمت الله صمیمی شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: واحدهای صنفی عرضه کننده کالای ضروری و اساسی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام به فعالیت خود ادامه می دهند.
 
وی بیان کرد: با توجه به تصمیمات کلان کشوری ، برای جلوگیری از ویروس کرونا تنها صنف خبازان، خواربارفروشی، میوه و تره بار، قصابان، بزازان، داروخانه‌ ها و مرغ فروشان برای خدمات رسانی دایر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صمیمی عنوان کرد: سرپیچی و عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی صنوف تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب و دستگاه های نظارتی موظف به اقدام قانونی هستند .
وی تاکید کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مکان های پر تجمع استان نیز باید تعطیل شوند.
صمیمی اضافه کرد:  گشت مشترک متشکل از تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و صمت به صورت روزانه سطح بازار و صنوف مختلف را رصد و ارزیابی می کنند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد کمیته کشوری کرونا ویروس کرونا ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد کمیته کشوری کرونا ویروس کرونا ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد کمیته کشوری کرونا ویروس کرونا ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

او می‌گوید: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد