Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@08:43:18 GMT

چرا بابا پنجعلی از پایتخت حذف شد؟/ خمسه فاش کرد!

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۲۸۹۰

چرا بابا پنجعلی از پایتخت حذف شد؟/ خمسه فاش کرد!

سریال «پایتخت» که محبوب ترین سریال سال های اخیر تلویزیون ایران بوده و ویژه نوروز روی آنتن شبکه یک پخش می شود، امسال یکی از محبوب ترین کاراکترهایش را از فهرست بازیگران خود حذف کرده است. بابا پنجعلی کاراکتر شیرین پایتخت با بازی درخشان علیرضاخمسه امسال از میان اهالی خانواده پایتخت حذف شده و دیگر آن پیرمرد دوست داشتنی را نمی بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خمسه درباره دلیل عدم حضورش با یک رسانه فعال درشبکه مجازی صحبت کرده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ علیرضا خمسه گفت: زمانی که در جلسه ای دور هم جمع شدیم خدابیامرز خشایار الوند به من گفت ما دوست داریم باباپنجعلی را بکشیم و از روحش استفاده کنیم و این امکان را به تو که بازیگر هستی بدهیم در موقعیت های مختلف ظاهر شوی و نقش روح آن را بازی کنی.

او ادامه داد: من خودم به این باور رسیده بودم باباپنجعلی دیگر خسته کننده شده است اما با حاشیه قرار گرفتن این شخصیت هم مخالف بودم. در مقابل از این ایده که روح آن برگردد و در موقعیت های متفاوت ظاهر شود استقبال کردم.

خمسه در پایان تصریح کرد: من آرزو می کنم تمام بچه های «پایتخت» در این سری جدید هم موفق باشند وفصل جدید آن به شیرینی پایتخت های قبلی باشد.

منبع: تی وی پلاس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پایتخت رسانه علیرضا خمسه خشایار الوند باباپنجعلی محسن تنابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ظاهر جالب دختر خانم پرسپوليسی؛ او چطور بلیط‌ می‌خرد؟

هوادار خانم پرسپولیسی گفت: با انتقال به بخش خصوصی وضع تیم بهتر خواهد شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر ظاهر جالب دختر خانم پرسپوليسی؛ او چطور بلیط‌ می‌خرد؟
  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • بهرام افشاری به این دلیل مهم در پایتخت ۷ حضور ندارد
  • غایب بزرگ پایتخت ۷
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت