Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:13:57 GMT

مرگ ۲ بیمار مشکوک به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۲۹۵۴

مرگ ۲ بیمار مشکوک به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

پرویز یزدان پناه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شایعه مرگ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان دنا نیز صحت ندارد و در این باره از مردم می خواهیم که به شایعات توجه نکنند و اخبار را تنها از سایت خبری دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد پیگیری کنند.

وی افزود: تاکنون ۵۳۰ نمونه به آزمایشگاه های تهران و شیراز ارسال شده که بر اساس یافته های جدید آزمایشگاهی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا به ۷۳ مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این تعداد ۳۸ بیمار کرونایی در بویراحمد، ۱۶ بیمار در کهگیلویه، ۱۰ بیمار در چرام، ۷ بیمار در گچساران، ۱ بیمار در دنا و یک مورد در باشت هستند.

یزدان پناه بیان کرد: بیشتر موارد جدید مبتلا به کرونا در این استان از اعضای خانواده بیماران کرونایی بودند که بر این اساس تعداد کلنی ها در استان محدود بوده و  با همکاری هر چه بیشتر مردم می توان در پیشگیری از پراکندگی بیماری گام های اساسی برداشته شود.

وی ابراز داشت: به دلیل شروع پیک شیوع کرونا و فرا رسیدن ایام نوروز افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان پیش بینی می شد و در این ایام علی رغم هشدارهای اعلام شده باز هم مسافران زیادی به استان سفر می کنند و نیز برخی از هم استانی های ساکن در دیگر استان ها به این استان بازگشته اند.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بیماری های ویروسی در فصول سرد ایجاد می شوند و افزایش دما تاثیر چندانی بر کرونا نخواهد داشت و دما فاکتور تعیین کننده‌ای برای کاهش بیماری نیست.

یزدان پناه از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست که گمان نکنند این بیماری با گرم شدن هوا از بین می رود و در رعایت اصول بهداشتی دقت بیشتری کنند.

وی گفت: سخت‌گیری‌ها برای ورود و خروج افراد از استان و حتی در خیابان ها افزایش یافته است و افرادی که بدون دلیل و ضرورتی به استان سفر می‌کنند، باید در این رابطه پاسخگو باشند.

بر اساس نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز  ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰۶۱۰ نفر افزایش یافت.

 ۷۶۳۵ نفر از بیماران بیماری کرونا در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

با جان باختن ۱۲۳ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۵۵۶ نفر رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ابتلا به بیماری خانواده دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مسافران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم