Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز با گزارش ۷۹۳ مورد مرگ جدید ناشی از ویروس کرونا عامل بیماری کووید-۱۹  در ایتالیا شمار کل مرگ‌های ناشی از بیماری در این کشور به ۴۸۲۵ مورد رسیده است.

این بیشترین میزان افزایش روزانه در شمار مطلق مرگ‌های ناشی از کووید-۱۹ در ایتالیا از یک ماه پیش است که سرایت ویروس کرونا در این کشور شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیا روز پنجشنبه گذشته از لحاظ شمار مرگ‌های ناشی از کووید- ۱۹ با پشت سر گذاشتن چین به رده اول رسیده بود.

آمار کل موارد عفونت با ویروس کرونا نیز روز شنبه با افزایشی ۱۳.۹ درصدی از ۴۷۰۲۱ مورد به ۵۳۵۷۸ مورد رسید. شمار بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه در ایتالیا از ۳۶۵۵ مورد به ۲۸۵۷ مورد رسید.

منطقه لومباردی در شمال ایتالیا که بدترین وضعیت را از لحاظ شیوع کرونا در این کشور دارد، همچنان در وضعیت بحرانی قرار دارد و تا روز شنبه ۳۰۹۵ مورد مرگ و ۲۵۵۱۵ مورد بیماری در آن رخ داده است.

آتیلیو فونتانا رئیس حکومت محلی لومباردی روز شنبه در بیانیه‌ای از کسب‌وکارها در این منطقه خواست همه فعالیت‌هایشان به جز زنجیره توزیع کالاهای اساسی را معلق کنند. فونتانا همچنین اعلام کرد همه بازارهای هفتگی باز  و نیز اغلب ادارات و محل‌های ساخت‌وساز باید تعطیل شوند.

مردم در منطقه لومباردی همچنین دیگر اجازه انجام هیچ ورزشی را در فضای بیرون حتی به طور انفرادی را نخواهند داشت.

معاون رئیس‌جمهور امریکا آزمایش کرونا می‌دهد

از طرف دیگر مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در گزارش روزانه کاخ سفید درباره شیوع ویروس کرونا تایید کرد که آزمایش کرونای یکی از دستیاران مثبت شده است. پنس گفت قرار است او و همسرش با وجود بی‌علامت بودن آزمایش ویروس کرونا بدهنند.

به گفته نه او و نه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور با این دستیار تماس مستقیم نداشته‌اند.

کووید-۱۹ در سایر کشورهای اروپایی

- شمار تلفات ناشی از شیوع کرونا در بریتانیا نیز روز شنبه با افزایشی ۵۳ موردی به ۲۳۳ مورد رسید. افراد درگذشته ۴۱ تا ۹۴ سال داشتند و همگی دچار بیماری‌های زمینه‌ای بوده‌اند.

- شمار مرگ‌های ناشی از کووید-۱۹ در فرانسه نیز  با افزایشی ۱۱۲ موردی به ۵۶۲ مورد رسید.

- شمار موارد عفونت‌های کروناویروس در اسپانیا نیز از ۲۵۰۰۰ مورد گذشت و شمار مرگ‌ها لز ۱۳۰۰ مورد عبور کرد.

کد خبر 494565 برچسب‌ها كروناويروس ایتالیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس ایتالیا مرگ های ناشی ویروس کرونا مورد رسید روز شنبه کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس تایید رسانه‌های محلی، شمار قربانیان فرونشست بخشی از بزرگراهی در استان گوانگ‌دونگ چین به ۴۸ نفر افزایش یافته است.

این حادثه دیروز (چهارشنبه) و ناشی از رانش زمین در بخش «چایانگ» بزرگراه ماژووا رخ داد. به نوشته شینهوا، فرونشست مسافتی به طول ۱۷.۹ متر و منطقه‌ای به وسعت ۱۸۴.۳ مترمکعب را دربرمی‌گیرد.

شینهوا همچنین اعلام کرده است که تاکنون دست کم ۴۸ نفر در این حادثه جان باخته و چندین تن دیگر نیز مصدوم شده‌اند. شمار قربانیان دیروز ۲۴ نفر اعلام شده بود.

کد خبر 6095219

دیگر خبرها

  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین