Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادگار امام در این گفتگوی تلفنی با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از زحمات و تلاشهای انجام شده و خدمات بی وقفه پرسنل این سازمان به ویژه برای همراهی با خانواده‌های داغدار در بحران کرونا و اقدامات پیشگیرانه در کنترل و شیوع این بیماری به ویژه اطلاع رسانی به موقع جهت عدم حضور شهروندان در روزهای پایانی سال در آرامستان بهشت زهرا(س) و موکول کردن آیین پنج شنبه و جمعه پایانی سال را به بعد از اتمام این بحران، قدرداني و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سیدحسن خمینی برنامه ریزی های مناسب در طول دوره بحران به ویژه در همان روزهای ابتدایی در بزرگترین آرامستان کشور و تهیه دستورالعمل های لازم در این خصوص را از اقدامات مناسب در این زمینه دانست و بر تلاش های بیشتر و ادامه این روند تاکید کرد.

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)در این تماس تلفنی ضمن قدرداني از حسن توجه یادگار امام (ره) به پرسنل خدوم و جهادگر بهشت زهرا(س) از توصیه‌ها و نقطه نظرات آیت الله سید حسن خمینی در خصوص رعایت مسائل بهداشتی و لزوم توجه به پیشگیری از شیوع این بیماری استقبال کردند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بهشت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع