Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:41:40 GMT

پیشنهاد کمک روسیه به ایتالیا برای نبرد با کرونا

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۳۳۸۹

پیشنهاد کمک روسیه به ایتالیا برای نبرد با کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «ولادیمیر پوتین» اعلام کرد که روسیه آماده است برای کمک به ایتالیا در جهت مقابله با بیماری همه گیر کرونا تیم های پزشکی را به همراه تجهیزات و لباسهای مخصوص محافظ به این کشور اروپایی ارسال کند.

اعلام آمادگی روسیه پس از آن صورت گرفت که «جوزپه کونته» نخست وزیر ایتالیا در گفتگویی تلفنی با ولادیمیر پوتین، از مسکو درخواست کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور روسیه در پاسخ به این درخواست، حمایت خود را از رهبری رم و مردم ایتالیا اعلام کرد و گفت که روسیه مایل به ارسال لباسهای محافظ، ابزار ضدعفونی کننده سیار و سایر تجهیزات پزشکی به ایتالیا است.

وزارت دفاع روسیه نیز تأیید کرد که در حال حاضر هشت تیم از پزشکان ارتش روسیه و متخصصان ویروس شناسی در حالت آماده باش هستند و می توانند به زودی به ایتالیا اعزام شوند.

گفتنی است که ظرف تنها یک روز (شنبه ۲۱ مارس) حدود ۸۰۰ فرد مبتلا به کرونا در ایتالیا جان خود را از دست دادند.

بدین ترتیب، شمار کل قربانیان در این کشور اروپایی- که کانون شیوع کرونا در قاره سبز بشمار می رود- هم اکنون به ۴۸۲۵ نفر رسیده است (با ۵۳۵۷۸ مورد مبتلای قطعی) و از این رو، به لحاظ تعداد قربانیان از کشور چین نیز پیشی گرفته است.

کد خبر 4883856

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه ایتالیا تجهیزات پزشکی ولادیمیر پوتین جوزپه کونته ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق ایران رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سوریه قربانیان کرونا روسیه افغانستان عربستان سعودی ترکیه انگلیس لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتریس اورا، اتوئو را به ویا ترجیح می‌دهد؛ خاطره مدافع فرانسوی از نبرد با ساموئل اتوئو در فینال رم / زیرنویس فارسی

پاتریس اورا، اتوئو را به ویا ترجیح می‌دهد؛ خاطره مدافع فرانسوی از نبرد با ساموئل اتوئو در فینال رم / زیرنویس فارسی

دیگر خبرها

  • ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • پاتریس اورا، اتوئو را به ویا ترجیح می‌دهد؛ خاطره مدافع فرانسوی از نبرد با ساموئل اتوئو در فینال رم / زیرنویس فارسی
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • سقوط پوتین؟ شاید آرزو بر جوانان عیب نیست / گورباچف مایه عبرت ولادیمیر پوتین شده است / چرا روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط متفاوت است
  • تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه