Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردانی گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و برای مقابله با این ویروس استان چهارمحال و بختیاری برخلاف سال های گذشته هیچ خدماتی به مسافران نوروزی نمی دهد لذا از گردشگران تقاضا می شود به این استان سفر نکنند.

«جعفر مردانی» امروز (یکشنبه ۳ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: با افزایش آمار کرونا در استان همه ورودی های استان چهارمحال و بختیاری به دستور استاندار تشدید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن درخواست از مسافران برای سفر نکردن به این استان افزود: همه مسافرانی که قصد ورود به این استان را دارند ضمن ارائه خدمات پزشکی و تست کرونا با تکریم برگشت داده می‌شوند.

 

وی تأکید کرد: همه مراکز اقامتی در استان چهارمحال و بختیاری به دلیل شیوع کرونا تعطیل است و از ارائه خدمت گردشگری و اسکان به مسافران معذوریم.

 

بر اساس این خبر در ادامه «عبدالعلی ارژنگ» از تشدید مبادی ورودی شهرستان شهرکرد خبر داد و گفت: خودروهای غیر بومی اجازه ورود به این شهرستان را ندارند.

 

فرماندار شهرستان شهرکرد در ادامه گفت: این اقدام برای حفظ سلامتی مردم استان صورت گرفته است و از مسافران نوروزی در زمان شکست کرونا به صورت ویژه استقبال می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنترل مبادی ورودی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بارش باران در استان باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان