Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احسان گتمیریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، مبالغ دریافتی را مربوط ۱۱ ماه سال گذشته عنوان کرد و افزود: مبالغ جمع آوری شده در قالب  صدقات، طرح های مبتنی بر نیاز (جهیزیه، کمک به سیل زدگان، مسکن ، اکرام ایتام و غیره) به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است.

 وی با بیان اینکه از مبلغ یاد شده یک هزار دو میلیارد تومان در قالب نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی بوده است،  تصریح کرد: از مجموع مبالغ دریافتی سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب صدقات پیامکی  بوده که از طریق تلفن همراه با روشهای مختلف پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: در حال حاضر پنج میلیون و ۸۰۰ هزار صندوق جمع آوری صدقات در منازل مردم سراسر کشور و نیز یک ۱۸۳ هزار صندوق در سطح معابر و ۱۱۰ هزار صندوق در اماکن ، مجموعه های تجاری،  فرودگاه ها و دیگر مکان‌های مناطق مختلف وجود دارد.

  به گفته مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد از مجموع مبالغ دریافتی ۳۷۲ میلیارد تومان نیز از  مربوط به صندوق‌های صداقت منازل، معابر و اماکن بوده که  تا آخر بهمن ۹۸ جمع آوری شده است.

 وی در خصوص کمک های مردمی در خصوص جشن نیکوکاری نیز که همه ساله از دهم اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد شروع و تا شانزدهم بهمن ماه ادامه دارد، گفت: امسال برای نخستین بار با توجه به شرایط موجود و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ،  مردم از طریق سامانه کمیته امداد، کد ussd (سرویس آنی پرداخت) تلفن همراه ستاره ۸۸۷۷ ستاره یک مربع از مجموع کمک‌های دریافتی ۳۲۳ میلیون تومان تا ۲۴ اسفندماه کمک‌های خود را واریز کردند.

 به گفته وی، به رغم غیر حضوری بودن مردم برای اهدا کمک‌های خود به صورت نقطه به نقطه تا ۲۴ اسفند ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مشارکت های مردمی در جشن نیکوکاری ۲۸ درصد رشد داشته است.

برچسب‌ها سازمان حج و زیارت کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت کمیته امداد امام خمینی ره سازمان حج و زیارت کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، قائم مقام کمیته امداد کل کشور گفت: نگاه مدیریت دبیرخانه مناطق آزاد مردمی و مبتنی بر محرومیت زدایی از مناطق آزاد کشور است.

جعفر صباغیان گفت: با تعامل خوب با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه‌ای برای بهره گیری از ظرفیت‌ها برای هم افزایی و کمک به نیازمندان به امضا رسید.

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در فضای نمایشگاهی عرضه خواهد شد و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری بخش خصوصی درکیش راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در نشست با قائم مقام کمیته امداد کل کشور با اشاره به میزبانی کیش از ۲ میلیون گردشگر در سال، گفت: حضور گردشگران، ظرفیت مناسب و بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فراهم می‌کند.

رحیم سرهنگی، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا مددجویان توانمند شوند و به خودکفایی برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری خیران و سرمایه گذاران در کیش خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم