Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال در سال ۹۸ با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم کرد و هواداران این تیم سختی زیادی کشیدند. تاریخ انتشار: 09:11 - 03 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۶۸۴۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بدون تردید تیم فوتبال استقلال یکی از عجیب‌ترین و پُرحاشیه‌ترین سال‌های خود را در سال ۹۸ سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت نتیجه‌گیری استقلال در سال ۹۸
استقلال سال ۹۸ را با یک شکست تلخ در دربی پایتخت آغاز کرد. با این حال، فصل هجدهم با تمام بالا و پایین‌هایش برای استقلال به پایان رسید و این تیم در رتبه سوم جای گرفت. پس از جدایی شفر قبل از پایان لیگ از استقلال، فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت سکان هدایت تیمش را دست گرفت و تا پایان فصل هم باقی ماند.

پس از پایان فصل، مجیدی هم تصمیم به ترک استقلال گرفت تا آندره‌آ استراماچونی روی کار بیاید. این سرمربی ایتالیایی که ابتدا به خاطر کسب نتایج ضعیف به شدت تحت فشار قرار گرفته بود، به یک باره تیمش را متحول کرد و استقلال تبدیل به یک تیم فوق‌العاده شد. استقلالِ استراماچونی که به هیچ حریفی رحم نداشت اینقدر خوب نتیجه گرفت که تا قبل از پایان نیم‌فصل توانست استقلال را به صدر جدول برساند. با این حال، پیش از آنکه نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم به پایان برسد، اتفاقاتی رخ داد که استراماچونی از استقلال جدا شد.

بعد از رفتن استراماچونی، فرهاد مجیدی دوباره از سوی مدیران استقلال به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد. مجیدی که کسی خیلی امیدواری زیادی به تیمش نداشت، توانست نتایج قابل قبولی کسب کرده و در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر چهره تیم مدعی استقلال را حفظ کند. استقلال با هدایت مجیدی تا پایان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر که در سال ۹۸ برگزار شد در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته و این تیم امیدواری زیادی به ادامه مسابقات در سال ۹۹ دارد.

حواشی سال
اگرچه ماجرای جدایی شفر از استقلال هم خود یک ماجرای طولانی و پُرحاشیه بود، اما رفتن استراماچونی آن هم نه به شکل طبیعی از استقلال، باعث شد هواداران استقلال حسابی عصبانی شده و حتی مقابل ساختمان باشگاه تجمع اعتراضی کنند. ترکش‌های جدایی استراماچونی هنوز هم در تن استقلالی‌ها وجود دارد و به نظر می‌رسد باید زمان زیادی بگذرد تا استقلالی‌ها استراماچونی و روز‌های خوب‌شان با او را فراموش کنند. از سوی دیگر تغییرات مداوم در کادر مدیریتی و درگیری‌های بین اعضای هیئت مدیره و کش‌وقوس‌های فراوان هم باعث شد در سالی که گذشت استقلالی‌ها ضربه زیادی بخورند.

ستاره سال
وریا غفوری که از ابتدای لیگ نوزدهم پس از جدایی بسیاری از بازیکنان استقلال بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست در طول فصل نوزدهم تا پایان سال ۹۸، عملکرد عالی از خود ارائه داد و یکی از ستاره‌های استقلال بود. از طرفی مهدی قایدی و شیخ دیاباته در خط حمله استقلال از زمان استراماچونی تا الان، نمایش بدون نقص و بی‌نظیری داشته‌اند و آن‌ها هم جزو ستاره‌های استقلال هستند. از سوی دیگر امیرارسلان مطهری هم که از نیم‌فصل به جمع شاگردان مجیدی اضافه شد توانسته به خوبی انتظارات را برآورده کرده و خیلی زود خود را تبدیل به ستاره تیمش کند.

بیشتر بخوانید: طلب دردسرساز برای باشگاه استقلال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر فوتبال استراماچونی فرهاد مجیدی سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود

پیشکسوت تراکتور می‌گوید: اتفاقات نیمکت این تیم برنامه‌ریزی شده بود.

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل استقلال اظهار کرد: به نظرم هر ۲ تیم بدون برنامه بودند و هر ۲ برای کسب یک امتیاز آمده بودند و هیچ یک برای بهتر شدن بازی ریسک نمی‌کردند. تراکتور باید با استفاده از شرایط میزبانی، خیلی بهتر بازی می‌کرد. فکر کنم تا دقیقه ۸۰ به جز یک موقعیت استقلال در نیمه اول، شاهد موقعیت گلزنی جدی در بازی نبودیم. در مجموع بازی سرد، بی روح و پر تنش بود و فوتبالی ندیدیم.

او درباره ماندگاری حمید مطهری روی نیمکت تراکتور گفت: نظری ندارم. مطهری هم جزو مربیان خوب ایران است و به عنوان دستیار فعالیت کرده و شناخت خوبی از فوتبال ما دارد و باید در چند هفته پایانی هدایت تراکتور را بر عهده داشته باشد. متاسفانه به نظر من تمام این اتفاقات برنامه ریزی شده بود و هر فصل باید شاهد چنین اتفاقاتی در باشگاه تراکتور باشیم. این به جز طرد شدن هواداران و عدم کسب نتیجه چیز دیگری در پیش ندارد.

اسدی افزود: حق هواداران قهرمانی است. هم باشگاه و هم بازیکنان بدهکار مردم هستند اما متاسفانه این را درک نکرده‌اند که باید برای هوادار بازی کنند. هر سال مسیر موفقیت را سخت تر می‌شود و تراکتور حتی نمی‌تواند در یک بازی خانگی موقعیت های درست حسابی روی دروازه حریف ایجاد کند.

پیشکسوت تراکتور درباره ناراحتی هواداران گفت: خب هواداران چه کار کنند، ناراحت هستند. باشگاه باید بیانیه دهد یا بازیکنان صحبت کنند و قول دهند از فلان بازی به بعد شرایط تیم بهتر می‌شود تا هوادار هم بداند چه زمانی شرایط بهتر می‌شود. چند هفته است که تراکتور نتیجه نمی‌گیرد. دلخوشی هوادار این است که بازی خوب تماشا کند اما در بازی مقابل استقلال همین دلخوشی هم از هوداران دریغ شد.

کاپیتان سابق تراکتور گفت: هیچ ضمانتی نیست که اتفاقات خوبی در تراکتور بیفتد و اتفاقات مورد انتظار هواداران رقم نمی‌خورد. در روزی که هواداران قهر بودند باز هم آمدند و سکوهای طبقه اول ورزشگاه پر شده بود. با این شرایط دم هواداران تراکتور گرم که باز هم تشویق و حمایت کردند. بازیکنان و باشگاه تراکتور به هواداران بدهکار هستند. آن‌ها به جز کسب نتیجه نمی‌توانند چیزی به هواداران بدهند و نمی‌دانم چه زمانی این اتفاق خوب برای تراکتوری‌ها رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال پلمپ شد | ادامه اتفاقات عجیب با رفتن خطیر به باشگاه
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • فیلم های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • اظهارات عجیب جواد نکونام درباره اتفاقات باشگاه استقلال
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین