Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به غربالگری سلامت ۶۰ درصد جمعیت استان گفت: باید این پرسشگری از مردم تداوم داشته و موارد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شوند. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در دوازدهمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه استان‌ها از اتخاذ تدابیر جزیره‌ای منع شده‌اند بنابراین باید تابع سیاست‌های ملی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از اینکه روند تهیه و تولید اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در استان رو به بهبودی است گفت: با هدف تامین نیازهای استانی، خروج الکل از آذربایجان‌غربی به هر مقصدی ممنوع شده و برای جبران کمبود ماسک نیز به زودی محموله‌های وارداتی به استان وارد می‌شود.

منابع مالی لازم برای اطلاع‌رسانی در مورد کروناویروس در آذربایجان‌غربی تامین می‌شودآتش به‌اختیار گروه‌ جهادی وصال ‌صحنه برای مقابله با کروناویروس به روایت تصویروقتی "کروناویروس" باعث انفجار مهربانی بین مردم ایران می‌شود! + تصاویر

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر‌اینکه دستگاه‌های نظارتی و بازرسی باید بر روند چرخه توزیع نظارت جدی داشته باشند افزود: اولویت توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی، کادر درمان، کارگران، سالمندان و صنوف خدماتی هستند که ارتباط بیشتری با مردم دارند.

وی با اشاره به پویش 2914 تصریح کرد: برای قطع زنجیره کرونا با هم استانی‌ها، مردم باید از 29 اسفند تا 14 فروردین در خانه بمانند.

شهریاری با اشاره به غربالگری سلامت 60 درصد جمعیت استان اظهار کرد: باید این پرسشگری از مردم تداوم داشته و موارد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شوند.

انتهای پیام/7548/ز 

R7548/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه ر وز گذشته این خبرهای درصدر خبرهای پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی  بودند.

 

تامین زمین در ۳۰ شهر زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت آذربایجان غربی رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی  تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر

دیگر خبرها

  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی