Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@06:23:02 GMT

۴ عامل انتشار اخبار کذب در اصفهان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۴۱۹۴

۴ عامل انتشار اخبار کذب در اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری چهار نفر که با انتشار اخبار کذب باعث تشویش و نگرانی در اذهان عمومی شده بودند خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسن اسماعیلی گفت: در راستای برخورد جدی با نا امن کنندگان فضای مجازی مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه خود موفق شدند چهار نفر که اقدام به بارگذاری مطالب کذب و خلاف واقع پیرامون بیماری کرونا در فضای مجازی کرده و باعث تشویش و نگرانی در اذهان عمومی شده بودند را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از شناسایی این افراد با اخذ مجوز از مقام قضائی این افراد را طی یک عملیات ویژه دستگیر که متهمان در تحقیقات صورت گرفته صراحتاً به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی تاکید کرد: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

کد خبر 415909

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دستگیری پلیس امنیت عمومی شایعه پراکنی فضای مجازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند