Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین‌شهر و میمه، از برخورد تعزیرات حکومتی در ایام پایانی سال۹۸ با ۱۸ واحد متخلف، پلمب ۲ نانوایی و قرار محکومیت برای ۵ جایگاه توزیع سوخت در شهرستان، خبر داد.

اسفندیار تاجمیری، در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک آغاز سال ۹۹ با نام جهش تولید، اظهار کرد: همگام با پیگیری دستور العمل‌های ستاد ملی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت جسمانی و روانی شهروندان، همه سازمان‌ها و نهادهای شهرستان با رویکرد تزریق امید و تامین امنیت شهروندان در ستاد شهرستانی، فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجمیری، با تاکید بر تامین امینت روانی و جانی شهروندان و برخورد قاطع با متخلفان و سوداگران سلامت، افزود: در بازرسی‌های میدانی علاوه‌ بر توقیف یک خودرو حامل الکل ضدعفونی و از ۵۰ واحد در شهرستان تا پایان سال ۹۸، تعداد ۱۰ هزار جفت دستکش، ۴ هزار ماسک و دو محموله بهداشتی به ارزش ۱۰ میلیون تومان از ۱۸ واحد متخلف کشف و ضبط شد.

وی افزود: این اقلام در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان، به منظور تامین نیاز بیمارستان گلدیس، واحدهای درمانی و کادر مقابله با کرونا قرارگرفت. همچنین، دو واحد نانوایی به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی توسط شبکه بهداشت و درمان و به حکم دادستانی پلمب شد.

فرماندار شهرستان بر همکاری شهروندان با ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در راستای شکست این بیماری تاکید کرد و افزود: شهروندان می توانند، با مراجعه به سایت «salsmat.gov.ir» و ثبت اطلاعات مورد نیاز، شبکه بهداشت و درمان شهرستان را در راستای غربالگری غیرحضوری و قطع چرخه انتقال ویروس کرونا یاری کنند.

رئیس ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا در شاهین‌شهر و میمه، با بیان اینکه شهرستان برای تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان در ابتدای شیوع ویروس با مشکلاتی روبرو بود، خاطرنشان کرد: دستاورد ورود خیران، سمن‌ها و بخش خصوصی به کارزار مقابله با کرونا تامین بیش از ۵۰ درصد از نیازمندی های شهرستان است، همچنین، یک کارگاه تولید لباس در شهرک بزرگ، با تولید روزانه یک هزار و ۵۰۰ ماسک پارچه‌ای و دو کارگاه خیاطی در شهر با تولید روزانه ۵۰۰ تا هزار ماسک پارچه‌ای، در راستای تامین نیاز شهروندان وارد میدان شدند.

تاجمیری، با اشاره به تعطیلی اماکن تفریحی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مراکز گردشگری و موزه‌ها در تعطیلات نوروز، خاطرنشان‌کرد: نیروهای هلال احمر، بسیج و شبکه بهداشت و درمان در ۳ ورودی اصلی شاهین‌شهر در راستای فرآیند غربالگری افراد، ضد عفونی و گندزدایی خودروها مستقر شده‌اند، که در صورت مواجهه با فرد مشکوک به کرونا، او را برای بررسی و رسیدگی بیشتر به مراکز بهداشتی انتقال می‌دهند.

فرماندار شاهین شهر تصریح کرد: ستاد پایش، غربالگری، ضدعفونی و گندزدایی از خودروهای ورودی به شهر اصفهان در پلیس راه اتوبان کاشان_ اصفهان به دستور ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا تشکیل شده و تامین نیروهای انسانی و پشتیبانی این ستاد نیز متشکل از داوطلبان و سمن‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه است.

وی، با اشاره به عملیاتی نشدن بخشنامه نحوه سوخت‌گیری خودروها در جایگاه‌ها، افزود: با ابلاغ بخشنامه جایگزین به جایگاه‌های توزیع سوخت، برای ۵ جایگاه در شهرستان، به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی ابلاغ شده، نظیر؛ توزیع دستکش یکبار مصرف به متقاضیان، عدم ارائه مواد ضدعفونی برای مصرف رانندگان در جایگاه‌ها پس از سوخت‌گیری و الزام مصرف‌کنندگان به استفاده از کارت بانکی به جای پرداخت وجه نقد، برخورد تعزیراتی و محکومیت صادر شده‌است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شاهين شهر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا

خودروی پراید که در جایگاه سوخت جانبازان آستارا اقدام به سوخت گیری می کرد، دچار آتش سوزی شدید شد و مسئولان جایگاه بلافاصله اقدام به قطع سیستم سوخت رسانی کردند اما خودرو آتش گرفت و خاموش نشد.

خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

به گفته  اردشیر هوشیار رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا به دلیل آسیب به جایگاه جانبازان فعلا امکان سوخت گیری در آن وجود ندارد و مسئولان جایگاه و شرکت پخش در حال رفع نواقص و ایرادات هستند تا بتوانند کار را به روال عادی بازگردانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان