Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:21:09 GMT

با شیوه‌های موجود، کرونا به این زودی رفع زحمت نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۴۴۲۸

با شیوه‌های موجود، کرونا به این زودی رفع زحمت نمی‌کند

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت درمان و آموزش پزشکی با انتشار یادداشتی در اینستاگرام خود به نحوه مدیریت درباه ویروس کرونا انتقاد کرد.

وی در یادداشت خود آورده است: مجددا لازم می‌دانم از تلاش شبانه روزی مدیران و تمام همکاران عزیزم در بخش بهداشت و درمانی کشور که عاشقانه و مجاهدانه، شبانه روز به هم میهنان عزیز خدمت میکنند، صمیمانه قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بدون تردید، بحران کرونا، ارزش این سرمایه بزرگ اجتماعی و ثروت ملی را آشکاراتر و ضرورت توجه به زیر ساخت‌های حوزه سلامت و بیمه‌های خدمات بهداشتی و درمانی را هویداتر کرد.

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه متن خود آورده است: عده‌ای از شما عزیران تاکید کرده بودید که در کمک به دولت محترم مضایقه نکنم. باید عرض کنم، آموخته‌ام با توجه به حساسیت‌هایی که وجود  دارد، بجای نامه‌های سرگشاده و اظهار نظر علنی و عمومی که موجب نگرانی بیشتر هموطنان می شود، چنانچه بخواهد اثر بخش باشد، نصحیت محرمانه وبی سر وصدا موثرتر است.

وی ادامه داداه: من از اوایل دی ماه و بلکه اواخر آذرماه امسال، نگرانی و همچنین نظرات و پشینهاداتم را به سمع و نظر مسوولین ارشد کشور، از جمله رئیس جمهور محترم و پیش از همه به اطلاع برخی مدیران عزیز در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسانده‌ام و برای هر نوع خدمتی رسما اعلام آمادگی کرده ام. البته ناچارم عرض کنم اکه اکثر تلاش‌هایم تاکنون کم ثمر بوده است. بدیهی است که باز هم ادامه می‌دهم، مطمئن باشید.

وزیر سابق بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بخش پایانی یادداشت خود آوره است: امیدوارم مردم عزیز باور کننند که با شیوه‌های موجود، این میهمان خود خوانده به این زودی‌ها رفع مزاحمت نمی‌کند و هم چنان قربانی خواهد گرفت، پس لازم است توصیه‌های بهداشتی را بسیار بسیار جدی بگیرند.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۲۰ هزار و ۶۱۰ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۵۵۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۷ هزار و ۶۳۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها سید حسن قاضی‌ زاده هاشمی ویروس کرونا اینستاگرام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید حسن قاضی زاده هاشمی ویروس کرونا اینستاگرام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سید حسن قاضی زاده هاشمی ویروس کرونا اینستاگرام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه

 پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد: یک واحد صنفی متخلف (رستوران) به دلیل داشتن نواقص متعدد بهداشتی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط و اداره اماکن پلمب شد.

پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در چوکام 

دکتر احمد لسانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام هم از پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در بخش چوکام این شهرستان خبر داد.

او با اشاره به فعالیت این مرکز ارائه خدمات عمومی پزشکی گفت: در این راستا شبکه بهداشت خمام با همراهی پلیس نظارت بر اماکن عمومی، این واحد متخلف را با اخذ دستور قضایی پلمب کرد.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام، برای مدیریت این مرکز درمانی غیرمجاز تشکیل پرونده و به دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارجاع شد.

دکتر لسانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده مراکزی که به صورت غیرمجاز اقدام به ارائه خدمات پزشکی می‌کنند، موضوع را به شبکه بهداشت و درمان اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟