Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حامد محمدی نژاد، سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: برابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و ضرورت سرعت بخشی در تقویت کادر مراکز بهداشتی و درمانی برای مقابله با ویروس کرونا، مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی دارای برگه آماده به خدمت یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در ششم فروردین ماه ۱۳۹۹ برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مشمولان برای اعزام باید ساعت ۷ روز چهارشنبه ششم فروردین ۱۳۹۹ در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان حضور داشته باشند.

سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مشمولان می‌توانند آخرین اطلاعات و اخبار در این حوزه را از طریق سایت سازمان وظیفه عمومی به آدرس www.vazifeh.police.ir و سامانه پیامکی ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ و همچنین مراکز وظیفه عمومی کشور پیگیری کنند.

سرهنگ محمدی نژاد افزود: همچنین برابر ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح و همچنین سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان مورد نیاز گروه پزشکی و پیراپزشکی که فارغ التحصیل شده و در مدت یکسال مهلت معرفی قرار دارند، باید تا ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کرده و درخواست اعزام خود را ثبت کنند.

او گفت: در صورت عدم معرفی تا آخر وقت اداری روز سی و یکم فروردین ماه سال جاری، مرتکب غیبت شده و غایب محسوب خواهند شد.

انتهای پیام/اص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سربازی وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • رشد ۴۲ درصدی اجاره خانه در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • رشد 42درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سالهای گذشته بی نظیر است
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی