Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:16:12 GMT

تامین امنیت پایدار مهمترین مولفه برای جهش در تولید است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۴۶۳۴

تامین امنیت پایدار مهمترین مولفه برای جهش در تولید است

به گزارش  خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی شامگاه شنبه در جریان نشست با شماری از فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان کردستان، اظهار داشت: امروز ماموریت نیروی انتظامی در تمامی بخش ها جاری و ساری است و به همین دلیل پلیس نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره مردم دارد.

وی ادامه داد: در سایه تلاش های صورت گرفته از سوی تمامی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی خوشبختانه آرامش و امنیتی پایدار در استان کردستان و سایر نقاط کشور حاکم شده است و همه باید تلاش کنیم تا این نظم و امنیت همچنان تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه ضمن اشاره به اهمیت وجود امنیت در هر جامعه‌ای، گفت: وجود امنیت یکی از مولفه های اصلی برای رسیدن به توسعه پایدار است و اگر می‌خواهیم شعار سال یعنی جهش در تولید را به منصه ظهور برسانیم باید دارای امنیتی پایدار باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر لزوم مقابله با قاچاق کالا به عنوان یکی از نیازهای اصلی در کشور، افزود: برخورد و مقابله با قاچاق کالا نیازمند همکاری و مشارکت ادارات و سازمانهای دولتی و نهادهای انقلابی مرتبط با این امر است.

وی آسیب های قاچاق کالا را بسیار بالا به عنوان کرد و یادآور شد: قاچاق کالا باعث می شود تا بخش زیادی از اقتصاد کشور با مشکل مواجه شود و به همین دلیل نیاز است که به صورت جدی با این پدیده مخرب در استان کردستان برخورد شود.

وی به موضوع اهمیت سلامت مردم در عصر حاضر اشاره کرد و یادآور شد: لازم است که از تمامی ظرفیت ها در راستای برخورد با هر گونه احتکار لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی مورد نیاز مردم برخورد شود.

در ادامه این نشست فرمانده انتظامی کردستان نیز گزارشی از فعالیت‌های پلیس در سال گذشته و همچنین برنامه های صورت گرفته در راستای برخورد با محتکران لوازم بهداشتی را ارائه کرد.

کد خبر 4883878

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان امنیت پایدار ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی حوادث چهارشنبه سوری قزوین شیراز استانداری سمنان نوروز ضدعفونی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، علی رحیمی‌آذر گفت: بر اساس گزارش ماموران نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط ۵۰۰ بوکس سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال از یک اتوبوس بین شهری، پرونده‌ای در این خصوص در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شد.
وی افزود: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
رحیمی آذر افزود: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.
وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان، فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اضافه کرد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت خواهد شد
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • اشتغال پایدار از عوامل نگه‌داشت جمعیت است
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • گام بلند پتروشیمی پردیس در تامین امنیت غذایی جهان و حفظ محیط زیست