Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواشناسی خراسان‌رضوی از افزایش میزان بارش‌ها در استان و احتمال وقوع سیلاب خبر داد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی، از عصر امروز بر میزان بارش‌ها در استان افزوده و امکان سیلابی‌شدن مسیرها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فعالیت سامانه بارشی در استان که از چند روز پیش آغاز شده و از امروز عصر فعالیتش به اوج خود می‌رسد بارندگی تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان ادامه دارد.

این بارش‌ها در روز چهارشنبه در نقاط سردسیر به صورت برف خواهد بود و از عصر امروز تا بعداز ظهر فردا دوشنبه بیشترین میزان بارش باران در استان خراسان رضوی ثبت خواهد شد.

بارش باران و برف در جاده‌های 29 استانهشدار بارش‌ باران شدید در اکثر مناطق کشور/ ضرورت مدیریت سدهاباران و برف در جاده‌های 14 استان

طی 24 ساعت گذشته در غالب نقاط استان بارندگی رخ داده که بیشترین میزان در مشهد با بارش هشت میلی متر به ثبت رسیده است.

طی روز دوشنبه تا صبح چهارشنبه هفته جاری کاهش شدید دما در استان خراسان‌رضوی پیش‌بینی می‌شود به طوری که دمای شبانه بین 6 تا هشت درجه و دمای روزانه حدود 10 درجه کاهش خواهد یافت.

شهرستان فریمان با هفت درجه بالای صفر خنک‌ترین و مه‌ولات با 26 درجه بالای سفر گرم‌ترین شهر استان خراسان رضوی گزارش شده است.

انتهای پیام/282/ ز

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی میزان بارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این کاهش نسبی دما به دلیل ورود یک سامانه بارشی است که اوایل هفته آینده استان را فرا می‌گیرد.

او افزود: هم اکنون کاهش دما از نیمه شمالی خراسان رضوی آغاز شده است و از عصر امروز دیگر نقاط را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا پایان هفته دمای هوا نسبت به امروز بین سه تا هفت درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش شدت وزش باد در نواحی بادخیز و بارش‌های رگباری در ارتفاعات از دیگر پدیده‌های جوی استان است که تا پایان هفته در استان وجود خواهد داشت.

رضایی پور بیان کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۶ تا ۳۰ درجه را به ثبت رسانده است.

او تصریح کرد: دمای کنونی مشهد ۲۴ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۳ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • تداوم بارش باران در خوزستان