Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات پاکستانی گفتند که گذرگاه مرزی افغانستان و پاکستان که بطور مشروط باز شده بود امروز بار دیگر بسته می‌شود. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، گذرگاه «سپین بولدک-چمن» بین افغانستان و پاکستان روز یکشنبه پس از 19 روز تنها برای واردات و صادرات کامیون‌های حامل مواد خوراکی باز شده بود و افراد دو سوی «خط دیورند» اجازه عبور بین دو کشور را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع رسمی به «داون نیوز» گفتند که این گذرگاه تنها برای دو روز (شنبه و یکشنبه) باز شده بود و دروازه دوستی از امروز تا اطلاع بعدی مسدود خواهد شد.

این مقام ارشد پاکستانی گفت: مقامات مرز را باز کرده و اجازه دادند 90 کامیون از دروازه دوستی وارد افغانستان شود.

وی افزود که این گذرگاه تنها برای کامیون‌های حامل مواد غذایی و سایر مواد تحت تجارت ترانزیت افغانستان باز شده بود.

اسلام‌آباد در حالی گذرگاه سپین بولدک-چمن را بار دیگر مسدود می‌کند که تجار پاکستانی به دلیل ضررهای مالی بسیار از دولت این کشور می‌خواهند تا مرزها با افغانستان و ایران را بازگشایی کند.

تاجران پاکستانی و نگرانی از عدم بازگشایی مرزهای افغانستان و ایرانافغانستان| عبدالله: پاکستان به درخواست «دولت فراگیر» گذرگاه «چمن-سپین بولدک» را باز کردافغانستان| بازشدن مشروط گذرگاه «سپین بولدک-چمن» توسط پاکستان

اتاق تجارت و صنعت کویته نیز اخیراً در بیانیه‌ای از دولت پاکستان درخواست کرده بود تا بجای مسدود کردن مرزها با پیروی از دستورالعمل‌های سازمان جهانی بهداشت درباره ویروس کرونا، تمهیدات ویژه برای غربالگری و بخش‌هایی را برای قرنطینه ایجاد کند.

انتهای پیام/.

R1447/P/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "افغانستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار افغانستان اخبار افغانستان باز شده سپین بولدک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • مرز مشترک پاکستان و ایران باید «مرز صلح و دوستی» باشد