Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:40:16 GMT

کلیه مراکز تجاری غیرضروی کرمانشاه تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۵۱۲۴

کلیه مراکز تجاری غیرضروی کرمانشاه تعطیل شدند

به دنبال سخنان روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز فروش کالاهای غیرضروری مردم، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دستور تعطیلی این گونه مراکز تجاری را در استان صادر کرد.
بازوند روز یکشنبه به ایرنا گفت: تمام مراکز عرضه کننده کالاهای غیرضروری مردم به مدت ۲ هفته و تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مردم هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای ضروری و موردنیاز خود نداشته باشند زیرا فعالیت فروشگاه های عرضه کننده این کارها به هیچ عنوان متوقف نمی شود.
بازوند توضیح داد: تمام انبارهای استان از کالاهای اساسی موردنیاز مردم پر هستند و تا چند ماه آینده نیازهای مردم را تامین می کنند.
وی یادآور شد: علاوه براین کالاهای موردنیاز به صورت روزانه به انبارها وارد می‌شود و هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای مورد نیاز و ضروری مردم وجود ندارد.
استاندار کرمانشاه گفت: از مردم خواهش می‌کنیم که برای انجام کارهای جزیی به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشود و در خانه بمانند.
بازوند عنوان کرد: وضعیت شیوع کرونا در کرمانشاه قرمز و بحرانی است و اگر این روال ادامه پیدا کند هزینه های سنگینی را پرداخت خواهیم که سلامت مردم کرمانشاه را در خطر می‌اندازد.
استاندار کرمانشاه در رابطه با سفر مردم دیگر استانها به کرمانشاه گفت: باتوجه به اینکه هیچ خدمات گردشگری در کرمانشاه به مسافران ارایه نمی شود مردم به قصد گردشگری راهی کرمانشاه نمی شوند.
بازوند ادامه داد: در این روز ها افراد حتی از استان های پرخطر راهی کرمانشاه می شوند که قصد آنها از سفر دیدار با اقوام و خانواده هایشان است.
وی گفت: از مردم کرمانشاه تقاضا داریم که با اقوام خود که در دیگر استان‌ها هستند، صحبت کنند و بگویند که در این ایام وارد کرمانشاه نشود و از طریق سیستم های ارتباطی با یکدیگر در تماس باشند.
استاندار کرمانشاه گفت: حضور این افراد و مسافران جان اقوام آنان را تهدید می کند و امکان دارد که خسارت‌های جبران ناپذیری داشته باشد.
به گزارش ایران بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تا کنون ۱۶۸ نفر در استان کرمانشاه به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۱۶ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۲۰ هزار ۶۱۰ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع یک هزارو ۵۵۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و هفت هزار و ۶۳۵ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا کرمانشاه علائم کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرمانشاه علائم کرونا حسن روحانی هوشنگ بازوند کرونا ویروس کرونا کرمانشاه علائم کرونا استاندار کرمانشاه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، وحید زمان زاده افزود: در صورت خلا مراکز درمانی از نیروهای پرستاری، این مساله لطمه بزرگی بر پیکره سلامت کشور وارد خواهد آورد، مصداق این‌موضوع، افزایش استعفای پرستاران از مراکز درمانی است که به طور مستقیم سلامت مردم را نشانه گرفته است.

بیشتر بخوانید: لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران به کجا رسید؟

وی گفت: امروز ضروت توجه به خواسته های پرستاران، از مرز درخواست های شخصی یا پیگیری های صنفی در سازمان نظام پرستاری و سایر نهادهای پرستاری عبور کرده و در صورت ادامه این شرایط بحرانی، سلامت مردم به خطر خواهد افتاد.

زمان زاده افزود: تنها راه بازگشت و ترغیب پرستاران جهت ماندگاری در مراکز درمانی، فارغ از بوروکراسی های اداری، توجه اورژانسی به مشکلات معیشتی و قانونی پرستاران به صورت ویژه و آن طور که مورد نظر قانون و خود پرستاران در زمینه های مختلف مانند تعرفه گذاری خدمات پرستاری، فوق العاده خاص با بالاترین ضریب، تبدیل وضعیت و…، است.

وی خاطر نشان کرد: باید مسئولین در قوای سه گانه برای حفاظت از سلامت و رفاه مردم که بنیادی ترین هدف حاکمیتی است، پرستاری را به صورت اختصاصی در نظر بگیرند چرا که در صورت عدم تغییر نگرش ها نسبت به مقوله پرستاری و مراقبت، دچار بحران بزرگی در حوزه سلامت خواهیم شد و تاخیر در این موضوع عواقب جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت که مسئولان خدوم در دولت باید جوابگوی آن باشند.

زمان زاده افزود: امیدوارم دلسوزان نظام‌سلامت چشمان خود را شسته و با یک نگاه منطقی تر و معقولانه تر به مساله مسائل رفاهی و معیشتی پرستاران که از عوامل اصلی مهاجرت پرستاران می باشد، ورود نمایند زیرا آیندگان اعمال ما را به بهترین شکل، تحلیل خواهند کرد و این آینده خیلی دور نیست.

کد خبر: 1228954 برچسب‌ها پرستار

دیگر خبرها

  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت