Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، طهماسب شیروانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طبق شیوه نامه ابلاغی از وزارت ورزش و جوانان در موضوعات اشتغال جوانان، مشارکت‌های اجتماعی، ازدواج، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و اوقات فراغت حمایت به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سازمان‌های مردم نهاد جوانان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و سایر افراد با حداقل شش سال سابقه کاری مرتبط، می‌توانند طرح‌های فراگیر خود را جهت استفاده از اعتبارات ملی ارائه کنند.

شیروانی اضافه کرد: حمایت از طرح‌های ارائه شده استانی در صورت تصویب در شورای داوری استان و تأیید و تأمین اعتبار از سوی وزارت ورزش و جوانان و طرح‌های منطقه‌ای بدون سقف و در صورت تصویب در شورای داوری منطقه‌ای و متعاقباً در شورای داوری ملی و تأمین اعتبار از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت خواهد پذیرفت.

او ادامه داد: متقاضیان می‌توانند تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، طرح‌های پیشنهادی خود را طبق شرایط ذکر شده در فراخوان و در قالب فرم طرحنامه که هر دو در پورتال اداره کل ورزش و جوانان و خانه جوان به آدرس‌های «chb.msy.gov.ir"khanejavan-chb.ir» قابل دسترسی است به معاونت امور جوانان اداره کل استان ارائه دهند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان اشتغال جوانان آسیب های اجتماعی اعتبارات ملی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که خبری در خصوص قهرمانی یک ورزشکار در رشته فیتنس چلنج با وزن 118 کیلوگرم منتشر شد! البته این ورزشکار در زمان مسابقه 118 کیلو نبود و با حدود 6 ماه تمرین و کاهش وزن 35 کیلوگرمی توانسته بود آمادگی حضور در مسابقات داخلی و بین المللی را کسب کند.

سید مجید قریشی که سال گذشته در مسابقات جهانی قرقیزستان با 40 سال سن یک طلا و دو برنز در بخش های مختلف رشته فیتنس چلنج کسب کرد، دو مسابقه دیگر را هم در سال 1402 تجربه کرد. این ورزشکار که حالا با 73 کیلوگرم وزن و 45 کیلو کاهش وزن نسبت به آغاز ورزش خود، برای مسابقات بین المللی رومانی می شود، یک نقره در جام جهانی اسپانیا و دو برنز در مسابقات بین المللی ترکیه کسب کرد.

قریشی با اشاره به اتفاقاتی که سال گذشته برایش رخ داد، گفت: "سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشتم و چندین مدال در مسابقات بین المللی و جهانی کسب کردم. من تازه انگیزه گرفته ام و در 41 سالگی می خواهم به خیلی از افراد به ویژه آنهایی که اضافه وزن دارند، ثابت کنم که هیچ وقت برای شروع کردن ورزش حتی در سطح قهرمانی دیر نیست."

وی که حالا به عرصه داوری هم ورود کرده، اضافه کرد: "در کنار ورزش توانستم دوره های داوری را هم پشت سر گذاشته و بعد از قبولی در تست های مدنظر دفترچه داوری بین المللی را هم بگیرم. دو هفته دیگر به رومانی می روم و آنجا هم به عنوان داور حاضر خواهم بود. حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2024 در مغولستان و قهرمانی جهان به میزبانی ایران هم از دیگر برنامه هایم برای سال جاری است."

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند