Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@04:06:06 GMT

کرونا و سرقت در پوشش سمپاشی منازل!

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۵۵۷۵

سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا درکشور، سارقان از این وضعیت سوءاستفاده کرده و با ترفندهای مختلف به ویژه سمپاشی منازل اقدام به سرقت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: افرادی که اقدام به سمپاشی منازل می‌کنند حتما باید کارت معتبر بهداشت داشته باشند در غیر این صورت مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: طی چندروز گذشته طی تماسی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی برظنین شدن به سرنشینان یک خودرو که تقاضای سمپاشی منازل به ویژه منازل ویلایی را دارند، ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از استعلام از آنها مشخص شد که فاقد هرگونه مجوز لازم بوده و مقادیر زیادی مواد ضدعفونی کننده نامرغوب به همراه دارند که به کلانتری منطقه منتقل شدند.

سرهنگ گودرزی گفت: درتحقیقات ماموران مشخص شد که هر سه سرنشین خودرو دارای سوابق متعدد کیفری در خصوص سرقت هستند و در پوشش سم پاش قصد سرقت از منازل را داشتند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کرج، پرونده متهمان برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

منبع: الف

کلیدواژه: سمپاشی منازل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو