Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@05:47:37 GMT

آمادگی صنعت بیمه در حمایت از جهش تولید

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۵۵۸۲

آمادگی صنعت بیمه در حمایت از جهش تولید

رییس کل بیمه مرکزی آمادگی این صنعت را برای حمایت از جهش تولید اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «غلامرضا سلیمانی» اعلام کرد: مسیر سلامت جامعه و پیشرفت کشور از رشد اقتصادی می گذرد و این نکته ای است که در چند سال اخیر در پیامهای مقام معظم رهبری به چشم می خورد.

 

رئیس کل بیمه مرکزی افزود: شعارهای اقتصادی از شعوری حکایت دارد که معیشت مردم مهم است و بر این باور است که اگر آرامش، امنیت اقتصادی و رفاه اجتماعی نباشد نمی توان به رشد و تعالی کشور امیدوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلیمانی با بیان اینکه صنعت بیمه خودرا مخاطب جدی این پیام تاریخی می داند چرا که ایجاد فضای کسب و کار امن و آرام برای جهش تولید از وظایف صنعت بیمه است، تاکید کرد: امروز رسالت بزرگ بیمه گران طراحی محصولاتی در حمایت از جهش تولید است تا با پوشش ریسک‌های موجود از دغدغه‌های اهالی تولید و صنعت گران بکاهد.

 

رییس کل بیمه مرکزی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است در سال پیش رو فعالان صنعت بیمه به همکاران فداکاری در خط مقدم جهش تولید مبدل خواهند شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: غلامرضا سلیمانی بیمه بیمه مرکزی صنعت بیمه جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش هم‌اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین‌المللی یک بنیاد خیریه‌ای، گفت: امیدواریم بنیادهای خیریه‌ای در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

وی افزود: مسأله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت نماید.

کد خبر 6090559

دیگر خبرها

  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی قشر کارگر هستند
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است