Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علیرضا رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از مراکز فوریت های امدادی و مخازن ذخیره آب ارومیه بازدید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،علیرضا رضوی در این بازدیدها که شمچی قائم مقام، اسکندرپور سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب،خسروزاده سرپرست امور آب و فاضلاب ارومیه، خسروی مدیر دفتر روابط عمومی، مینایی سرپرست دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان و حکیمی سرپرست دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل نیز حضور داشتند، با تبریک سال نو به همکاران و پرسنل حاضر در این حوزه‌ها، آمادگی شرکت آب و فاضلاب استان را برای ارائه خدمات در ایام تعطیلات نوروزی و شرایط خاص حال حاضر، مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدیدها، مسئولین مراکز امدادی و مخازن ذخیره آب نیز گزارشی از فعالیت‌ها و آمادگی خود را برای خدمات دهی به مشترکین، ارایه کردند.

 گفتنی است با تدابیر انجام یافته و همراهی شهروندان عزیز در مصرف بهینه آب، در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در تامین آب استان وجود نداشته و همکاران شرکت در دو حوزه آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی و با تمام توان در خدمت مشترکین عزیز هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی آب و فاضلاب آذربایجان غربی علیرضا رضوی آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان

مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌غربی از تصادف شدید سه دستگاه خودرو در محور سیمینه بوکان و جان باختن یک و مصدومیت ۸ نفر خبر داد.

توحید جوادی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ظهر امروز سه دستگاه خودروی سواری شامل دو دستگاه پژو پرشیا و یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور سیمینه بوکان با هم برخورد و تصادف کردند.

وی افزود: در این سانحه ۹ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید قلی پور بوکان منتقل شدند.

جوادی ادامه داد: یکی از مصدومین این حادثه پس از انتقال به بیمارستان به دلیل وخامت حال در بیمارستان فوت کرد.

کد خبر 750352

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی