Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار نیویورک با هشدار درباره احتمال ابتلای بین ۴۰ تا ۸۰ درصد ساکنان این ایالت به بیماری کووید-۱۹ گفت به دنبال احداث ۴ بیمارستان صحرایی است. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از هیل، «اندرو کومو»، فرماندار ایالت نیویورک شنبه با توجه به رشد سریع بیماران مبتلا به «کووید-19» در این ایالت تصریح کرد مرکز همایش بزرگ «جاویتس»، واقع در منطقه «منهتن» شهر نیویورک را می‌توان به بیمارستان صحرایی تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نیویورک با اشاره به اینکه قصد احداث چهار بیمارستان صحرایی در این شهر دارد گفت: «ویروس دارد با سرعت گسترش پیدا می‌کند و این چیزی است که در شهر نیویورک شاهد آن هستیم.»

مرکز جاویتس در فضایی به مساحت 1.8 میلیون متر مکعب به امکانات مختلفی مجهز است و کومو گفت امیدوار است بتواند چهار مرکز درمانی 250 تختی در آن احداث کند.

افزایش شما مبتلایان به کرونا در آمریکا به 26867 نفر/ 348 نفر فوت کردند +جدولافزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایالت نیویورک به بیش از 10 هزار نفرتدابیر جدید نیویورک برای مقابله با شیوع ویروس کرونا

 

فرماندار نیویورک هشدار داده 40 تا 80 درصد مردم این ایالت (نزدیک به 7.8 میلیون) ممکن است به بیماری کووید-19 که بر اثر ورود ویروس کرونای جدید به بدن ایجاد می‌شود مبتلا شوند. 

انتهای پیام/

R36444/P36446/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا بیمارستان صحرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد