Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:51:48 GMT

۴۲۰ هزارلیتر محلول ضدعفونی در آذربایجان غربی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۵۷۵۶

۴۲۰ هزارلیتر محلول ضدعفونی در آذربایجان غربی توزیع شد

جلال غفارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در زمینه توزیع اقلام بهداشتی در راستای مقابله با بیماری کرونااظهارکرد: تاکنون ۴٢٠ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده و الکل نیز در سطح استان توزیع شد که از این تعداد ٣٣٢ هزار و ٢۴٨ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده و ٨١ هزار و ٧٣۶ لیتر الکل ناب است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۶ واحد تولیدی مواد ضدعفونی در استان وجود دارد افزود: این واحدهای تولیدی در ایام تعطیلات نوروزی به صورت کامل در دو شفیت فعال بوده و نیاز استان را تأمین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفارزاده با بیان اینکه تولید این واحدها با ظرفیت کامل نیازمند تأمین ۹۰ هزار لیتر الکل است ادامه داد: این در حالی است که نیاز کل استان ۷۰ هزار لیتر الکل است اگر توزیع و مصرف مواد تولیدی در استان مدیریت شود کمبودی نداریم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از فعالیت ۲۲۸ داروخانه خصوصی در استان خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون ۲۴۵ بسته دستکش موجود است که از این تعداد ۲۱۵ هزار بسته بین داروخانه خصوصی و شبانه روزی و نیز ۸۲ واحد غیر داروخانه‌ای استان توزیع شده است.

غفارزاده از خرید دو هزار و ۳۳۰ عدد ماسک فیلتر دار، و نیز کشف شش هزار و ۷۰۰ عدد ماسک احتکار شده خبر داد و عنوان کرد: این تعداد ماسک فیلتر دار توزیع می‌شود که نیاز سه روزه استان را تأمین می‌کند.

وی گفت: یک واحد نیمه صنعتی با ظرفیت تولید روزانه یک‌هزار عدد ماسک چهارلایه و با کیفیت نیز در استان فعالیت می‌کند و محصول تولیدی آن ظرفیت فیلتر ۶۵ درصد ذرات هوا را دارد.

کد خبر 4884017

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ضدعفونی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی حوادث چهارشنبه سوری قزوین شیراز استانداری سمنان نوروز ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صبح امروز، رقیه موسویان، مسئول جامعه زنان سپاه استان آذربایجان غربی به همراه ملائکه اسلام پرست، مدیر امور بانوان بسیج دانش آموزی استان با حضور در دبیرستان دخترانه فاطمیه ارومیه، ضمن تبریک روز معلم از زحمات این قشر با اهدای شاخه گل و هدایا تجلیل کردند. 

رقیه موسویان، مسئول جامعه زنان سپاه استان آذربایجان غربی، ضمن اشاره به نقش انسان ساز و تربیتی معلمان گفت: به برکت وجود نظام جمهوری اسلامی ایران، زنان ایرانی با الگو گیری از حضرت زهرا (س) توانسته اند به جایگاه رفیعی در بخشهای علمی، سیاسی و فرهنگی   اجتماعی دست پیدا کنند.

وی افزود: هیچ قله‌ای فتح‌شدنی نیست، مگر به دست توانای معلم و بی‌شک نقش و جایگاه معلم در جامعه، بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

موسویان گفت: کودکان در دست معلمان امانت هستند و فکر دانش‌آموزان در دست ما امانت است و نسبت به فکر آن‌ها مسئولیت داریم.

ملائکه اسلام پرست، مدیر امور بانوان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: دانش‌آموزان امانتی از سوی والدین هستند و ما امانت دار دانش‌آموزان در قبال والدین هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت معلمان در قبال فکر و ذهن دانش‌آموزان مهم است، افزود: تاثیری که معلمان روی کودکان و نوجوانان دارند به مراتب بیشتر از خانواده ها است و دشمن در تلاش است که ماهیت دختران را تغییر دهد و این نیاز جهاد معلمان است.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی