Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  حمیدرضا گودرزی افزود: وزارت کشور حسبدستور رئیس جمهوری مبنی بر لزوم تعطیل بودن مراکز تجاری و واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام غیر ضروری، نامه ای به استانداری ها ابلاغ کرده است.

ابلاغیه جدید استان تهران درباره فعالیت فروشگاه‌ها و مراکز تجاری

وی اضافه کرد: امروز از ساعت ۱۱ جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری در مورد نحوه اجرای این دستور وزارت کشور در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری در ستاد ملی کرونای کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد در روز نخست فروردین به استانداران تمامی استان‌ها از جمله استان تهران، لزوم تعطیل کردن مراکز تجاری و واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام غیر ضروری برای مردم را اعلام کرد.

کد خبر 494618 برچسب‌ها كرونا در ايران تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران تهران استان تهران استان تهران مراکز تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شهرداری تهران چگونه می‌خواهد در طرح نور مشارکت کند، گفت: ما به هر کسی که در شهر بخواهد کاری کند، کمک می‌کنیم، به طور نمونه به معلم به اساتید کمک می شود.

او درباره اینکه آیا شهرداری می‌خواهد مامور یا ضابط تعیین کند، افزود: اما آنها (پلیس) باید اعلام کند که به چه خدمتی نیاز دارد و ما چگونه می توانیم به او کمک کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه نظام خدمت ما مشارکتی است و کار را با دستگاه‌ها پیش می‌بریم، افزود: هر کسی نیاز به کمک داشته باشد می‌گوید و ما در آن زمینه کمک می‌کنیم.

کد خبر 848631 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها پلیس راهور - شهر علیرضا زاکانی شهردارى تهران شهردار

دیگر خبرها

  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور
  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین