Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل گفت که در حال نزدیک شدن به توافق برای تشکیل دولت فراگیر است. این در حالی است که رقبای او این اظهارات را تکذیب کردند. 

نتانیاهو همچنین گفت که هدفش ایجاد دولتی است که بتواند به بحران شیوع «کرونا» پاسخ دهد و به رکود سیاسی پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت که بنا دارد به مدت ۱۸ ماه بر دولت موقت حکمرانی کرده و پس از آن «بنی گانتز»، رهبر حزب آبی و سفید جای او را بگیرد.

نتانیاهو در این رابطه گفت: «تمامی جزئیات مورد توافق قرار گرفته است. در تاریخی که معین شده مقامم را ترک می‌کنم.»

در آن سوی میدان، بنی گانتز صداقت نتانیاهو را زیر سؤال برد. وی در پیامی توئیتری گفت: «نتانیاهو و هر کسی که می‌خواهد به دولتی متحد برسد نباید ضرب‌الاجل تعیین کرده و اطلاعات را از طریق رسانه‌ها به بیرون درز کند و پارلمان را فلج کند.»

 


 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو بنی گانتز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق در اراضی اشغالی تظاهراتی گسترده برگزار کردند و خواستار انجام سریع توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

تظاهرکنندگان خواستار برکناری نتانیاهو و انجام سریع توافق مبادله اسیران شدند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: هم اکنون تظاهراتی در حمایت از انجام توافق بازگرداندن اسیران در حال برگزاری است. این تظاهرات در تقاطع کابلان در تل آویو و نیز میدان موزه تل آویو و نزدیکی الکرباه و نیز قیساریا، حیفا، قدس، تقاطع شعار هنیگف و مقابل منزل بنی گانتز، تقاطع کرکور و برخی شهرهای دیگر در حال برگزاری است.

از سوی دیگر ایالا همسر یورام متسجر که در غزه اسیر است در جریان این تظاهرات گفت: کابینه اسیران را به حال خود رها کرده است. همه باید به خیابان بیایند و از نخست وزیر بخواهند که اسیران را به منازل برگرداند. حمله به رفح یعنی تداوم جنگ برای سه ماه دیگر و یعنی اسیران زنده برنخواهند گشت.

کد خبر 6096649

دیگر خبرها

  • حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم
  • حماس: پیشنهاد جدید در مذاکرات قاهره بهتر از قبل است/ نتانیاهو مانع توافق می‌شود
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • عضو حماس: نتانیاهو به دنبال توافق نیست
  • اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • نتانیاهو نمی‌تواند برای دستیابی به توافق تصمیم بگیرد
  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند