Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، حسب این تصمیم، همه مبادی ورودی استان به صورت ۲۴ ساعته با حساسیت و نظارت شدید کنترل و غربالگری می‌شوند و در صورت مشاهده هر ماشینی با پلاک غیر بومی برگردانده می‌شود.

همچنین در صورت مشکوک بودن به ویروس کرونا ۱۴ روز در مکان‌های از پیش تعیین شده نگهداری و قرنطینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنانچه طبق بررسی‌ها، معلوم شود که افراد در ورودی‌های استان مسافر هستند و یا اینکه بومی استان نمی‌باشند و پلاک خودروی آنها نیز غیربومی است، حتماً از تردد آنان در استان جلوگیری می‌شود.

کنترل شدید در مبادی ورودی همه شهرهای استان به صورت دقیق و جدی با هدف حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس توسط سپاه فتح استان، نیروی انتظامی و با همکاری هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی و به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

همچنین در صورت مشاهده هر شخص مشکوک مبتلا به ویروس کرونا یا از ورود آن شخص به استان جلوگیری می‌شود و برگشت داده خواهد شد و یا ۱۴ روز در محل‌های مشخص شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی نگهداری و قرنطینه می‌شود.

با توجه به اینکه همه مراکز تفریحی، اقامتگاهی، هتل‌ها و تفرجگاه‌ها در استان تعطیل هستند، هیچ مسافر و گردشگری در استان پذیرش نمی‌شود و این موضوع با حساسیت و دقت از سوی دستگاه مربوطه کنترل و نظارت شدید به عمل می‌آید.

همچنین مصوب شده است که چهار صنف مهم خبازان، قصابان، خواربار فروشی‌ها و میوه و تره باری ها تنها در صورتی می‌توانند فعالیت داشته باشند که پروتکل بهداشتی را کاملاً رعایت کنند و مابقی اصناف تا روز ۱۶ فروردین ماه جاری تعطیل می‌باشند.

این دستور به همه فرمانداران استان نیز برای اجرا ابلاغ شده است.

کد خبر 4884030

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا قرنطینه ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی حوادث چهارشنبه سوری قزوین شیراز استانداری سمنان نوروز ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میزان بارش‌های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح) استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۶:۳۰شنبه ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۳ به این شرح است.

دوگنبدان ۷۹.۱

دلی خمسیر ۷۸

باشت ۷۸

فیلگاه ۷۶

ماهورباشت ۷۵

امامزاده جعفر ۷۲

سوق ۷۰

امامزاده پهلوان ۶۹

برم سبز ۶۹

دیشموک ۶۸

علی کرمی دمچنار ۶۷

بوستان ۶۵.۵

دهدشت ۶۵.۴

دیل ۶۴

گنجگون ۶۳.۸

سی سخت ۶۳.۷

دشتروم ۶۳.۵

ستنگان ۶۲.۵

سرفاریاب ۶۱

سرآب ننیز ۵۸

یاسوج فرودگاه ۵۷.۸

چرام ۵۶

منصورخانی کاکان ۵۶

گنجه‌ای ۵۵.۸

درغک ۵۵

وزگ ۵۴

کریک ۵۴

تنگ پیرزال ۵۳

تل گاه ۵۳

ممبی ۵۳

تنگ سرخ ۵۱

چیتاب ۵۰

لیکک ۴۸.۸

مارگون ۴۸

جاورده ۴۷

سرآسیاب یوسفی ۴۴

قلعه دختر ۴۴

لنده ۴۳

قلعه رئیسی ۴۰

پاتاوه ۳۸.۵

تنگ رواق ۳۶

موشمی زیلایی ۳۴

سیرون شبلیز ۲۴

 

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد