Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان در تشریح این خبر افزود: طی رصد فضای مجازی پلیس فتا ابهر با اقدامات پلیسی از فردی به هویت معلوم تعداد ۱۲۴ بطری انواع مواد ضد عفونی کننده تقلبی کشف که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این مقام ارشد انتظامی استان گفت:در پی شیوع ویروس کرونا و نیاز مردم به انواع مواد بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضد عفونی کننده، مجرمان فضای مجازی با تبلیغ و فروش اقلام داروئی و بهداشتی غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشت، منافع مالی زیادی کسب و سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند، افزود: پلیس فتا به منظور مقابله با اقدامات افراد سود جو، به صورت شبانه روزی طرح‌های نظام بخشی را در دستور کار خود دارد.  
سرهنگ خانی پور تاکید کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه فروش دارو و مواد بهداشتی در فضای مجازی، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰و ۲۱۸۲۱۴۴۹ یا وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.       انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از بازداشت هفت نفر از اراذل و اوباش که در منطقه رواسان تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی براینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان با استفاده از قمه و قداره و اقدامات هنجارشکنانه باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده‌اند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد هفت نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی کرده و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی، امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد.

وی از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیده اند؛ درخواست کرد تا برای شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فواید فوق‌العاده این ویتامین‌ها را بدانید
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز