Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@12:03:13 GMT

جاده‌های همدان لغزنده است/ بازگشت مسافران به شهرهای خود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۶۲۳۰

جاده‌های همدان لغزنده است/ بازگشت مسافران به شهرهای خود

رئیس پلیس راه استان همدان از لغزنده بودن جاده‌های همدان به دلیل بارش برف و باران خبر داد.

رضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از لغزنده بودن جاده‌ها به دلیل بارش برف و باران در استان خبر داد و اظهار کرد: ترافیک بسیار روانی را در استان شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه این روزها پلیس راه به عوامل بهداشت و درمان استان در کنترل بیماری کرونا کمک می‌کند گفت: هدایت خودروها برای تب‌سنجی و غربالگری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به کاهش ۴۱ درصدی تردد خودروها در جاده‌های استان، آن را بی‌سابقه عنوان کرد و افزود:‌ به ندرت شاهد عبور و مرور خودروهای غیربومی هستیم و آن هم عبوری است و در استان نمی‌مانند.

وی با اشاره به اینکه خودروهایی را به شهر خود بازگردانده‌ایم و البته خیلی کم بوده و قابل شمارش نیست گفت: ۵۹ درصد تردد در جاده‌های استان مربوط به خودروهای بومی بوده که داخل استان از شهری به شهر دیگر رفته‌اند.

عزیزی به رانندگان توصیه کرد که کاهش سرعت در رانندگی را مدنظر داشته باشند و خاطرنشان کرد: رانندگان بومی استان به دلیل خلوت بودن جاده‌های استان، رانندگی با سرعت مطمئه را ندارند و این خطرناک است.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم رانندگان با سرعت بالایی رانندگی نکنند تا باعث آسیب به خود و یا عابران پیاده و... شوند گفت: برای نمونه یک روز مانده به عید نوروز در مقابل کارخانه آرد مریانج عابری در حال رد شدن از عرض جاده بود که خودرویی با سرعت به او برخورد کرد و کشت؛ چنان سرعت این خودرو بالا بوده و شد بلافاصله رد شده که حتی شماره پلاکش نیز یادداشت نشده است.

رئیس پلیس راه استان همدان استفاده از کمربند ایمنی را لازم دانست و افزود: این روزها چون تردد در جاده‌ها کم شده خوشبختانه شاهد تصادفات در استان نبوده‌ایم و البته این کاهش به بیماری کرونا برمی‌گردد که بهتر است در روزهای عادی نیز شاهد این اتفاق باشیم.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان رضا عزیزی پلیس راه کرونا پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت