Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:35:02 GMT

پیام تقدیر آمیز فرمانده نیروی انتظامی به وزیر بهداشت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۶۳۴۷

پیام تقدیر آمیز فرمانده نیروی انتظامی به وزیر بهداشت

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت، از تلاش دلسوزانه، بی‌دریغ و خستگی‌ناپذیر وزیر بهداشت و همکارانش در بخش سلامت و درمان تشکر و تقدیر کرد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت، از تلاش دلسوزانه، بی‌دریغ و خستگی‌ناپذیر وزیر بهداشت و همکارانش در بخش سلامت و درمان تشکر و تقدیر کرد، در این پیام آمده است:

 با احترام، ضمن آرزوی ریشه‌کنی  بیماری کرونا و بهبود حال تمام مبتلایان و بیماران،  فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی 1399 را به جنابعالی و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرصت را مغتنم شمرده و به نوبه خود از تلاشهای دلسوزانه، بی‌دریغ و خستگی‌ناپذیر شما  و آحاد همکاران سختکوشتان در بخش سلامت و درمان کشور تقدیر و تشکر کرده و بدین وسیله  آمادگی کامل نیروی انتظامی برای همکاری با آن وزارتخانه و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را همانگونه که تا به امروز نیز در حد وسع  و امکانات موجود به منظور جلوگیری از توسعه بیماری در کشور  و ریشه‌کنی آن تلاش کرده،  مجدداٌ اعلام می‌کنم.

امید که ان‌شاءالله با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت علوی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا  حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای  (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره  سرافراز و موفق بوده و سال جدید، سالی پر برکت، همراه با سلامتی، عافیت، شادکامی و پیروزی در تمام عرصه‌ها برای جنابعالی و آحاد ملت بزرگ ایران عزیز  اسلامی باشد.

اشتری: نیروی انتظامی با تمام توان در کنار جامعه پزشکی فعالیت می‌کندچرا پلیس جلوی سفرها را نمی‌گیرد؟

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سعید نمکی بهداشت و درمان ویروس کرونا وزارت بهداشت پلیس فرمانده ناجا سردار اشتری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعید نمکی بهداشت و درمان ویروس کرونا وزارت بهداشت پلیس فرمانده ناجا سردار اشتری سعید نمکی بهداشت و درمان ویروس کرونا وزارت بهداشت پلیس فرمانده ناجا سردار اشتری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد