Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-قرچک و پیشوا از آغاز کلاس‌های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین ـ پیشوا از ۵ فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، حامد زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-قرچک و پیشوا بر تأکید بر ضرورت همبستگی و همراهی با سایر فعالان پیشگام برای مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: به دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، هدایت‌های مستمر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، تلاش‌های بی‌وقفه متولیان آموزش، حوزه فناوری اطلاعات و واحد الکترونیکی به عنوان پشتیبان، بستر و زیرساخت‌های لازم آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، آماده کردن بستر مناسب و امکان اجرای آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا و قرچک را توفیقی ارزشمند برشمرد و خاطرنشان کرد: به مدد الهی و با تکیه بر اندیشه و اهتمام اعضای ستاد آموزش مجازی و استادان، تهدید پیش آمده را به فرصت تبدیل کرده و در اجرای این فرآیند با تقویت روحیه و انگیزه دانشجویان سربلند بیرون خواهیم آمد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-قرچک و پیشوا ادامه داد: با توجه به عدم تشکیل کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری و جبران تعطیلات اسفندماه، کلاس‌های آموزش مجازی واحد ورامین در سال جدید از ۵ فروردین آغاز شده، حضور و غیاب استادان و دانشجویان به صورت آنلاین از طریق سامانه مذکور ثبت خواهد شد و تنها در تعطیلات رسمی کشور، کلاس‌ها تشکیل نمی‌شود.

 

زارعی بر ضرورت نظارت دقیق بر روند اجرای مطلوب و منظم کلاس‌ها تأکید کرد و افزود: روزانه مدیران گروه‌های آموزشی گزارش روند برگزاری کلاس‌ها را جمع‌بندی و به ستاد آموزش مجازی واحد ورامین ارائه خواهند کرد و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد حقی از دانشجویان ضایع شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد که مسلماً با همکاری، مشارکت و رعایت هشدارهای بهداشتی به‌زودی از این شرایط حساس و ویژه عبور کنیم.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلاس مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان