Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@02:06:18 GMT

تمامی ورودی‌ها به شهر یزد بسته شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۶۵۸۰

تمامی ورودی‌ها به شهر یزد بسته شد

تین نیوز

شهردار یزد گفت: تمامی ورودی‎ها به این شهر از امروز(یکشنبه) به علت پیشگیری از ویروس کرونا بسته شد و از ورود مسافران غیربومی به مرکز استان جلوگیری می‌شود.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها و مناطق عشایری زندگی می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جمال الدین عزیزی بُندرآبادی افزود: این تصمیم در جلسه ای که امروز در محل شهرداری با حضور فرماندار  مرکز استان، فرمانده انتظامی شهرستان و با هماهنگی استاندار یزد صورت گرفت، اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: ورود به شهر برای ساکنان آن در مواقع ضروری تنها از مسیر بلوار جانباز ورودی تفت به یزد امکان پذیر است و از شهروندان یزدی می خواهم  از شهر خارج نشوند زیرا ورود آنها به سختی صورت می گیرد.

عزیزی بندرآبادی تصریح کرد: ورود مسافران و خودروهای پلاک استان‌های دیگر به شهر یزد ممنوع است و آنها به سمت خروجی  شهر هدایت می شوند در شرایط کنونی نمی‌توانیم میزبان مهمانان نوروزی باشیم  و بعد از کنترل بیماری به بهترین شکل در خدمت عزیزان برای سفر به یزد خواهیم بود.

شهردار مرکز استان یزد افزود: مسدود بودن وردی ها به شهر تا زمان کنترل کرونا ادامه دارد و از شهروندان می خواهیم با رعایت نکات بهداشتی در خانه های خود بمانند و از رفت و آمد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

وی همراهی و همکاری مردم و رسانه های گروهی در کنترل این مهمان ناخوانده را خواستار شد.

همچنین محمدعلی طالبی استاندار یزد پیش از این گفته بود: با وجود برنامه‌ریزی‌ و آمادگی مسوولان استان از ماه‌ها قبل برای استقبال از مسافران نوروزی، امسال شیوع بیماری کرونا مانع میزبانی از گردشگران در تعطیلات آغازین سال ۹۹ شد.

همچنین  سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد شنبه شب گفته بود: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۴۱ نفر در استان مبتلا به این ویروس شدند که از این تعداد ۵۲ مورد مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است .

ابراهیم سلمانی با بیان اینکه در این مدت ۲ هزار و ٨٤ نفر با علایم تنفسی در بیمارستان های استان بستری شدند،  از جان باختن ٦١ نفر از مبتلایان به کرونا خبر داد که ۲ نفر مربوط به شبانه روز گذشته است .

به گفته وی همچنین هزار و ١٧٠ (۵۶ درصد) نفر از بیماران از زمان شیوع ویروس کرونا در استان بهبود یافتند و از بیمارستان ها ترخیص شدند.

تعداد بهبود یافتگان تا ساعت ۱۴ دیروز (شنبه) نسبت به ۲۴ ساعت گذشته قبل ۲ درصد افزایش دارد.

سلمانی از از مردم استان خواست برای قطع زنجیره انتقال این بیماری، از دید و بازدیدهای عید و سفرهای نوروزی خودداری کنند و در خانه ها بمانند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ممنوعیت سفر کرونا در یزد نوروز 99 قرنطینه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حجم وحشتناک آب ورودی تنگه زرانگوش در ایلام

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902439

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • سد اکباتان همدان در آستانه سر ریز شدن + فیلم | حجم ورودی آب به سد را ببینید
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • حجم وحشتناک آب ورودی به تنگه زرانگوش در استان ایلام
  • ببینید | حجم وحشتناک آب ورودی تنگه زرانگوش در ایلام
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد