Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@22:52:43 GMT

افزایش بیماران کرونایی در استان لرستان به ۴۷۰ نفر

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۶۶۶۷

افزایش بیماران کرونایی در استان لرستان به ۴۷۰ نفر

نیکبخت با اشاره به اهمیت مشارکت مردم برای قطع شدن زنجیره های انتقال ویروس کرونا گفت: بیماران کرونایی استان لرستان به تعداد ۴۷۰ بیمارافزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« محمد رضا نیکبخت»  امروز(3 فروردین) در جمع خبرنگاران افزود: تا کنون هزار و ۳۵۴ نمونه از بیماران مشکوک به «کرونا» در لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: تاکنون پاسخ آزمایشات هزار و ۳۲۸ نمونه بیماران مشکوک به کرونا در استان دریافت شده است.

 

وی بیان کرد: براساس نتایج اعلام شده، نتیجه آزمایش ۴۷۰ مورد مثبت بوده است و نتایج ۸۵۸ نمونه آزمایش منفی اعلام شده است.

 

نیکبخت با اشاره با آمار درگذشتگان ناشی از ویروس کرونا، اذعان داشت: تا به امروز ۳۰ مورد فوت قطعی بر اثر کرونا در استان ثبت شده است.

 

وی با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا ویروس در لرستان به تفکیک شهرستان‌ها بیان کرد: در شهرستان سلسله ۱۱۹ نفر، در شهرستان خرم آباد ۱۰۶ نفر و در شهرستان بروجرد ۵۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا هستند.

 

نیکبخت افزود: درشهرستان دلفان ۵۷ نفر، در دورود ۴۹ نفر، در ازنا ۲۸ نفر، در کوهدشت ۱۷ نفر، در الیگودرز ۱۴ نفر، در پلدختر ۱۲ نفر، در چگنی ۷ نفر، در رومشکان ۷ نفر و در سپید دشت ۲ نفر مبتلا شده‌اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ۹۵ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند، گفت: همچنین ۷۴ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند و ۲۷۱ نفر نیز در منزل مراقبت می‌شوند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند.

به نقل از ورزش سه نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900311

دیگر خبرها

  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه