Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@22:25:56 GMT

اسارتی عجیب در یک آزمایشگاه مخروبه

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۶۶۷۳

اسارتی عجیب در یک آزمایشگاه مخروبه

خبرگزاری میزان- مجنون یک سریال آمریکایی در ژانر کمدی سیاه است که توسط کری فوکوناگا و پاتریک سامرویل ساخته شده‌است. فیلمنامه این سریال اقتباسی از سریال نروژی به همین نام است. تاریخ انتشار: 13:30 - 03 فروردين 1399 - کد خبر: ۵۹۹۴۶۳

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، صنعت سریال سازی سالهای طولانی در کشورهای مختلف جهان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و در عین حال سرگرم کننده ترین صنایع حاضر هنری محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال به طور معمول نسبت به آثار سینمایی علاوه بر داشتن مخاطب بیشتر می‌تواند به راحتی و برای سالهای متمادی در اذهان مخاطب تلویزیون قرار گیرد. به همین مناسبت خبرگزاری میزان به معرفی چند سریال معروف جهان پرداخته است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین باکس آفیس هالیوود اینجا کلیک کنید

مجنون یک سریال آمریکایی در ژانر کمدی سیاه است که توسط کری فوکوناگا و پاتریک سامرویل ساخته شده‌است. فیلمنامه این سریال اقتباسی از سریال نروژی به همین نام است.

پاتریک سامرویل فیلمنامه بیشتر قسمت‌ها را نوشته‌است و کری فوکوناگا نیز کارگردانی تمامی اپیزود‌ها را برعهده داشته‌است. دیوانه‌وار از محصولات اصلی نت‌فلیکس است و توسط همین شرکت ساخته و پخش شده‌است.

فصل اول سریال که شامل ۱۰ قسمت می‌باشد؛ در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ از سوی نت‌فلیکس منتشر شد اما استون و جونا هیل ستارگان اصلی سریال هستند. بعد از فیلم خیلی بد این دومین باری است که استون و هیل در یک اثر با یکدیگر همبازی می‌شوند.

جاستین ثرو، سونویا میزونو، گابریل بیرن و سالی فیلد نیز از دیگر بازیگران سریال هستند. سریال، داستان زن و مرد جوان و غریبه به نام‌های آنی و اوون را دنبال می‌کند که در حال سپری کردن آخرین مراحل یک محاکمه دارویی مرموز در آزمایشگاهی عجیب هستند. این در حالی است که آنی و اوون هردو گذشته و مشکلات پیچیده‌ای دارند که به مرور راز آن‌ها برملا می‌شود و تقدیرشان را به هم گره می‌زند.

کار تصویربرداری سریال از تاریخ ۱۵ اوت ۲۰۱۷ در نیویورک آغاز شد و بعد از سه ماه فیلمبرداری در اواخر نوامبر ۲۰۱۷ به پایان رسید. دیوانه‌وار با واکنش مثبت بیشتر منتقدان مواجه شد و نمرات خوبی دریافت کرد. منتقدان تیم بازیگری و به خصوص بازی جونا هیل و، اما استون را یکی از نکات قوت سریال دانستند.

اما استون، جونا هیل، جاستین ثرو، سونویا میزونو، گابریل بیرن و سالی فیلد از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سینمای هالیوود اخبار هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم افتتاح مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی شهید مدافع حرم علیرضا قبادی دانشگاه آزاد اسلامی البرز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در واحد کرج برگزار شد.

دکتر طهرانچی ضمن بازدید از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی با جمعی از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و فناوران به گفت‌وگو پرداخت.

این مجتمع با مساحت ۳۹۰۰ متر مربع دربرگیرنده مجموعه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، مرجع و همکار دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و مشتمل بر ۵۱ فضای آزمایشگاهی تحقیقاتی است که در ۷ گروه مختلف ساماندهی شده‌اند.

برق، الکترونیک، هوش مصنوعی، فناوری‌های نوین، شیمی، کشاورزی، کشت بافت، محیط زیست، غذا و دارو، مجموعه کارگاه‌های طراحی و دوخت و تحقیقاتی پزشکی از جمله مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این مجموعه آزمایشگاهی است.

گفتنی است ۲۰ عضو هیأت علمی، منتورینگ مجتمع شهید قبادی را در کنار ۳۲ کارشناس آزمایشگاه‌ بر عهده دارند و تمامی فعالیت‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی استان البرز در قالب ۱۱ آزمایشگاه همکار سازمان‌ها در این مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی فعالیت انجام می‌شود.
همچنین دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه‌های خود از مهدکودک سمای واحد کرج بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229098 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • آب شرب اصفهان سالم است
  • تقسیم عجیب بودجه‌های فرهنگی؟ / وقتی میراث فرهنگی کمبود بودجه دارد اما بعضی نهادها پول‌های کلان می‌گیرند (فیلم)
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!