Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا در خصوص وقوع کلاهبرداری کارت به کارت در تعطیلات نوروز هشدار داد.
به گزارش آریا، سرهنگ "محمدرضا اکبری" با اشاره به افزایش مبلغ کارت به کارت تا سقف 100 میلیون ریال، اظهار داشت: شهروندان می‌بایست در صورت دریافت هرگونه پیامک و برقراری تماس از سوی منابع یا افراد ناشناس، به هیچ وجه فریب ادعای آنان را نخورده و به پای دستگاه‌های خودپرداز مراجعه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ممکن است برخی افراد متقلب و کلاهبردار با سوء استفاده از وضعیت موجود با شهروندان تماس گرفته و با بهانه‌هایی همچون برنده شدن در قرعه کشی اپراتور‌های تلفن همراه، سفر به عتبات عالیات مسابقات رادیویی و...، درخواست واریز مبالغی به حساب آنان داشته باشند.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه برای دریافت هرگونه جایزه نیازی به مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز نیست؛ گفت: افراد شیاد پس از فریب سوژه‌های خود و کشاندن آنان به باجه عابر بانک، موجودی حساب مخاطب خود را از طریق هدایت تلفنی مهندسی شده و انجام شگرد‌های متقلبانه به حساب‌های غیر انتقال و اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.
وی به هموطنان توصیه کرد مراقب درخواست تلفنی یا حضوری افراد ناشناس برای انجام هرگونه عملیات بانکی، انتقال وجه، کارت به کارت و ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک بوده و هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 درمیان بگذارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هشدار پلیس آگاهی ناجا کلاهبرداری کارت به کارت کارت به کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی گفت: شیادان سایبری با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و وعده فروش سوالات کنکور، پس از جلب اعتماد قربانیان، مبالغ بسیار زیادی را کلاهبرداری می‌کنند. پس از واریز وجه توسط قربانیان، شخص کلاهبردار سوالات کنکور سال‌های قبل که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد را ارسال می‌کند و با این روش از هموطنان کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس فتا خوزستان افزود: هموطنان توجه داشته باشند با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور امکان اینکه این سوالات قبل از شروع امتحان در اختیار افراد قرار گیرد بسیار پایین و ناممکن است.

 به دانش آموزان و داوظلبان کنکور هشدار داده می‌شود فریب تبلیغات دروغین کلاهبرداران سایبری را نخوردند و به هیچ وجه اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!