Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با تاکید بر تعطیلی مراکز تجاری در سطح استان تهران تا پایان روز 13 فروردین ماه افزود: مراکز خدماتی از جمله پمپ بنزین‌ها، داروخانه‌ها، بازارهای میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه های گوشت، مرغ، ماهی و پروتئین در این ایام فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: امروز جلسه با اصناف در مورد وضعیت فعالیت مراکز تجاری و خدماتی برگزار شد و مقرر شد پمپ بنزین‌ها، داروخانه‌ها، بازارهای میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نانوایی‌ها که مایحتاج مردم را تامین کنند و تعمیرگاه های خودرو، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه های گوشت، مرغ، ماهی و پروتئین همچون گذشته به فعالیت خود ادامه دهند و سایر مراکز تجاری تا پایان روز 13 فروردین تعطیل باشند.

وی افزود: در این ایام ورود به پارک ها مانعی ندارد اما به سبب لزوم رعایت نکات بهداشتی و عدم تجمع غیرضروری، ورزش های همگانی در پارک‌ها انجام نخواهد شد.

وی تاکید کرد: مایحتاج و اقلام مورد نیاز شهروندان برای شش ماه آینده ذخیره سازی شده و در تامین کالا هیچ مشکلی وجود ندارد و شهروندان نباید نگرانی داشته باشند.

گودرزی همچنین تاکید کرد که تصمیمات اتخاذ شده تا پایان 13 فروردین ماه پابرجاست و تصمیمات مورد نیاز پس از این تاریخ اتخاذ و به اطلاع عموم شهروندان می رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران کروناویروس در خانه بمانیم فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید

سلطانی‌پور گفت: مجوز فعالیت یک فروشگاه صنایع‌ دستی در بازار سرپوشیده شهر شاهرود صادر شد. 

وی  ادامه داد: براساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌ دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، مجوز خود را بگیرند.

وی افزود: اکنون شش فروشگاه صنایع‌ دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌ دستی در شاهرود، دو فروشگاه صنایع‌ دستی در دامغان و دو فروشگاه صنایع‌ دستی نیز در مهدیشهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»